Mitä tarkoittaa"ponnahdusikkuna estetty"?Yrittääkö joku virus kenties hypellä koneeseen oikein ponnistuslaudalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 18:41

todennäköisesti selaimesi suojelee sinua mainostulvalta (sen eston saa myös pois halutessaan)

wiki:

Ponnahdusikkuna (engl. pop-up tai pop-up window) on WWW-mainonnassa käytetty pienikokoinen selainikkuna, josta puuttuu tyypillisesti työkalupalkit ja osoiterivi. Ponnahdusikkuna voi aueta sivustolle saapuessa, ja se sisältää yleensä mainosviestin ja linkin mainostajan sivulle. Ponnahdusikkunoiden tehokkuus mainonnassa on näinä päivinä kyseenalainen, sillä useimmat suuret internet-selaimet sisältävät ponnahdusikkunaeston. Mainonnan lisäksi ponnahdusikkunoita käytetään esimerkiksi kuvagallerioissa, joissa pientä kuvaa klikattaessa isompi avautuu uuteen ikkunaan, tai tekstiä tukevien selitteiden käyttöön.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 19:24

Vähäviisas kertoi jo vastauksen, ja olen samaa mieltä. Ei ne virukset mitään pellehyppyjä harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 19:30

Onneksi eivät ole alan harrastajia,mutta voit sallia ponnahdusikkunan tilapäisesti,jos klikkaat kruksia,joka tulee kysymyksen perään.Eve-Minttu,onko kuvassa sun husky(ehkä)?Harmi,kun ei profiilikuvia nimenomaan eläimistä saa suurennettua...

Lisätty: 01.12.2009 - 00:02

Jeps Miumau,mutta tarkoitin tässä ja nyt,klikkaamalla kuvaa,tulisis suuremmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 20:13

PateT, Kyllä profiilikuvia voi suurentaa kun otat sen työpöydälle ja
sijoitat johonkin ohjelmaan, niitä on monia.

Lisätty: 30.11.2009 - 20:50

Minun koneessa on toiminto "Estä ponhdusikkunat" näppäimillä Omppu K