Kuka tuntee Finlanders tai Sinitaivas-tuotantoa,pitäis olla joku salsa-kappale,uusi/uudehko; en löydä tuubista?Nimestä ei tietoa?

Lisätty: 30.11.2009 - 19:23

Juu,juu;rakastan,rakastan...kaikki mitä tiedän biisistä,että on SALSA-RYTMEJÄ!Ay carambaa tanssi sambaa, tico tico!!F tai S esittäjänä,siis rytmikästä lattarimeininkiä,ilmeisesti laulavat suomeksi.Valitan.

Avainsanat: salsakappale finlanders tai sinitaivas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.11.2009 - 17:12

Anna nyt vähän enemmän vinkkejä niin osaisi etsiä. Oliko instrumentaali vai laulettu biisi ja jos oli, niiin muistatko mitään sanoista?

Lisätty: 30.11.2009 - 21:17

Oi carambaa, tanssi sambaa... on ainakin sellaisessa kappaleessa kuin: Kohtalokas samba. Saattaa löytyä yuo tubestakin tuo, mutta olisiko se sama mitä tarkoitat. Ei alunperin ole kummankaan kappale vaan jos en kauhean väärin muista niin Vesku Loiri sitä on tainnut lauleskella.

Kysyjän kommentti

Heips,ei mennyt ihan putkeen Finlandersin lattaribiisin etsintä,en tosian tArkoita SITÄ Loirin,vaan rytmejä samanmoisia,mutta Finkkujen esittämänä,Otan asiasta salsamaikalta enempi tietoa,sillä en tuubestakaan löytänyt ,ainoastaan "Amor" vaikuttaa lattarilta,mutta on vuodelta 2002 ja tämä/nämä pitäis olla tuoretta tavaraa.Kiitos kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 16:49

www.youtube.com/watch?v=Yr5CNjwROwA
Tässä olisi Pate T:lle Sinitaivas musiikkia, ole hyvä ja iloisia kuunteluhetkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 23:01

Miule tulee mielee Finlansersin "taas tässä kävi näin" kappale,se on heidän uudehko kappaleensa. Carambaa tanssi sambaa tuo taas mielee Vesku Loirin "kohtalokas samba" kappaleen.