varasimme juuri finnmatkoilta matkat bahia felizeen hotelliin tres vidas. siellä on kuulema torakoita. Onko se totta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 19:01

Kyllä niitä torakoita on lämpimien maiden hotelleissa ja matkailijat kantaa niitä tännekin, sotku päälle jos näet, ja kotiin tullessa pura laukkusi ulkona ja ravista,pakasta ja pese heti vaatteesi , niin minä olen tehnyt ilman mitään paniikkia.Ja en ole torakoita kodissamme ikinä nähnyt.

Kysyjän kommentti

Asiat olivat selkeästi neuvottuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 14:53

Eilen viimeksi olet näköjään kysellyt tismalleen samaa asiaa...
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24994

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 20:45

Kyllä lämpimissä maissa on torakoita, ne ovat aika isoja ja hyvin nopeita,
ei onnes ole tullut matkoiltamme tänne Suomeen.
-On torakoita tuolla rajantakana Sortavalassakin, siellä niitä vasta kihisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 02:06

Torakoita on tullut nähtyä kaikenkokoisia, mutta mitään harmia en niistä ole kokenut.
Maspalomasissa Faro 2 ostoskeskuksen nurkilla niitä vilisti niin paljon, että rutina kävi jalkojen alla. Se ei tuntunut kovin mukavalta.
Arvaan, että jos näet hotellissa torakan, se makaa selällään.
Maatasolla joku on nähnyt siellä myös pieniä muurahaisia. Pyydä siivoojaa myrkyttämään, jos epäiletkin kutsumattomia vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 21:32

Kuule, niitä on, riippumatta hotellin tasosta! Itse olen törmännyt torakoihin viiden tähden hotellissakin. Ne pirulaiset vaan kuuluvat asiaan tuolla etelän maissa ja sille ei voi mitään. Pienenä vinkkinä: osta halpaa hiuslakkaa paikan päältä ja sitä suihkuttamalla saat parhaiten mahdollisen vierailijan hyytymään, samoin hotellin siivojilta saa yleensä tuholais-suihketta kun vain pyytää! Älä pilaa lomaasi miettimällä niitä turhaan, voi olla, että et törmää yhteenkään eläväiseen...hauskaa lomaa :)