Lentääköhän finnmatkojen lomalentokone tuifly nordic suoria lentoja cran canarialle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 14:15

kyllä varmasti lentää, välilasku tulisi turhan kalliiksi
asian voit varmistaa esimekiksi matkatoimistosi netti-esitteestä, klikkaamalla kohtaa "lentotiedot"

_______

Helsinki Gran Canaria 03.12.2009 07:00 11:30 6 h 30 min TUIfly Nordic, BLX575 Boeing 767

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 14:35

Kyllä valmismatkojen lennot ovat välilaskuttomia.Kallista käydä välillä jollain kentällä ja mitä vitsiä siinä olisi.Asia selviää FM:n nettisivuilta.

Lisätty: 01.12.2009 - 12:17

kuulin juuir tänään että kaikki Kanarian lennot eivät ole suoria, Tjären lento oli ollut välilaskullinen eli tankkaus Portugalissa. Mikä se yhtiö onkaan jota Tjäre käyttää, matkustaja meni kuitenkin Puerto de la Gruziin vai mikä on sen paikan nimi, jotain sinne suuntaan.