Onko kellään vielä jouluna joulukuusessa tavalliset palavat kynttilät vai sähkökynttilät joulukuusessa?

Avainsanat: tavalliset kynttilät vai sähkökynttilät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 10:24

Ei todellakaan ole aitoja kynttilöitä kuusessa!
Lapsena niitä kokeiltiin yhtä kerrallaan, mutta silloinkin vain minuutin verran tarkkaan valvoen ettei kynttilä kaadu.

Lisätty: 11.12.2009 - 09:41

Kaunis kiitos valinnasta!
Kyllä ne sähkökynttilät olivat todella upeita, kun sellaiset ensimmäisen kerran saatiin!

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Lapsuudessa oli palavat kynttilät kuusessa niin kauan kun tulivat sähkökynttilät myyntiin. Mutta suurta varovaisuutta se vaati sillon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 10:16

Meillä on sähkökynttilät käytössä, oikeat kynttilät kuusessa pelottavat minua, 2 kattia on kiinnostuneet aina liikaa kuusesta ja minun pitäisi niitä jatkuvasti puhaltaa sammuksiin ja sytytellä, ja astmani vuoksi muutenkin vähän kynttilöitä polttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 10:46

Sähkökynttilät olisi tarkoitus kuuseen viritellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 10:57

Maalla meillä on ollut aina aidot kynttilät. Nyt olemme joulun poissa enkä ole vielä miettinyt kynttiläasiaa. Ei varmaan oteta kuustakaan vaikka eräs ystävällinen naapuri sellaisen meille joka joulu lahjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:27

Sähkökynttilät turvallisuuden vuoksi vaikka oikeat kynttilät ovatkin aivan ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 12:20

Aidot täällä maalla sellaisten napsujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 14:51

Ei enää,palavat kynttilät olivat lapsuudenkodissa(täällä Hgissä)kuusessa,mutta itsellä ollut aina erilaisia sähkökynttiläversioita,jos on kuusi ollut.Elävät kynttilät pöydillä ym.palamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 15:02

sähkökynttilät.. en usko, että kauheen moni käyttää tavallisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 17:38

En ole koskaan nähnyt oikeita palavia kynttilöitä kuusessa, voisi olla kaunista. Vaarallista tosin. ^^ Meillä on aina ollut sähkökynttilät kuusessa. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 19:39

Sähkökynttilät on.