Onko kokemusta hautakynttilöistä? Toimivat patterilla,pitäisi palaa 40vuorokautta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 10:47

Ei ole kokemusta enkä kyllä haudalle mitään paristokäyttöisiä kynttilöitä vie.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 09:27

Hyvin ne toimivat.
Meillä on sellaisia, jotka palavat kahdeksan tuntia siitä, kun hämärä ne sytyttää. Liekki lepattaa kuin kynttilä. Syttyvät uudelleen sitten, kun taas on hämärää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:39

Ei ole ittselläni kokemusta niistä ,mutta olen niitä nähnyt myytävänä kaupoissa.Oikeastaan hyvä juttu kun on sellinen keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:19

Me olemme vienyt haudalle sellaisen kynttilän ja minusta se on kiva ja toimiva. Mielummin sellainen kun hetken kestävä oikea. Toki oikeita kynttilöitäkin käytetään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 14:59

Löytyykö lepattavaa led-valoa hautakynttilä-mallina?Itse kyllä aion viedä oikean hautakynttilän.Mun mielestä eivät sovi myöskään punaiset lyhdyt hautausmaalle,tulee väkisinkin mieleen joku Reeperbahn ja punaisten lyhtyjen alueet :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 16:17

Oikeita hautakynttilöitä minäkin olen aina vienyt ja aion viedä vastaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 16:23

Onhan niitä ja ainakin näillä ilmoilla paristot kestää hyvin kun ei ole pakkasia.Aito on tietysti aina tunnelmallisin mutta makuasia mutta joskus oli mauttomuuden huippu kun eräs joulu soi hautausmaalla herätyskello!Työskentelen usein hautausmaan lähellä ja olen huomannut varisten lentävän hautakynttilä nokassaan ja ne pudottavat kynttilät sivummalle alkaen nokkimaan steariinia.No,niissä ei sentään tuli ole enää palanut.....;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 18:22

Ei ole kokemusta mutta tilauksessa on.Aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 10:47

Haudoille viemäni paristokäyttöiset kyntilät on toimineet ihan hyvin jotenka en löydä niistä mitään moittimisen aihetta ja uskallan suositella niitä muillekkin.