Onko postiluukussasi/-laatikossasi "Ei mainoksia" -tarra?

Omassani ei ole, mutta näyttää ainakin näin joulun lähetessä mainospostin määrä kasvavan sellaista vauhtia, että olisi kai se jo siihen liimattava.

Avainsanat: mainosposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 21:48

Ei ole sen takia kun roskapostin väliin joskus sujahtaa jakajalta
arvopostiakin, näin on meille käynyt muutaman kerran, siksi tarkistan
ne, meillä on postilaatikko.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 21:32

Ei oo mutta mieli tekisi laittaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 21:33

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:04

luukusta tulee tavaraa melkein jatkuvalla syötöllä, en ole tarroja liimaillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:12

Tulee postilaatikkoon...menevät melkein saman tien paperinkeräykseen..joskus jotakin selaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:27

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 23:03

ei ole eikä tarvitse..meillä tulee kaikki mainokset etuoven vieressä olevaan postilaatikkoon josta jokainen asukas saa ottaa mainoksia niin itse halutessaan. kätevä systeemi näin kerrostalossa, ettei tarvitse mainosten jakajan soitella summereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2009 - 23:31

Ei ole kieltoja. Nappaan ulos mennessäni sellaiset mainokset roskiin, joita en varmasti tarvitse. Jos laittaisin kiellon, jäisi paikkakunnan ilmaisjakelulehdet saamatta. Ja niissä taas on paikkakunnan uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 23:49

Ei ole mullakaan postilaatikossa lappusia,onneksi paperiroskis on ihan vierellä,sinne siilaan mainokset,avaamattomina ja lukemattomina lukemattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2009 - 00:21

Ei ole. Toisaalta on hyväkin että niitä tulee. Teitää vähän milloin naapurikaupungin kaupoissa on mitäkin tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 00:23

on kun ei niitä jaksa kuskata tonne keräykseen koko ajan, vaikka siinä lapussa lukeekin että EI mainoksia ja ilmaisjakelua niin kyllä niitä joskus tulee, onneksi vain harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 00:58

On kyllä. Asumme opiskelija-asunnossa ja näitä pommitetaan sellaisella määrällä propagandaa (tarkoitan jeesustelua yms.) ihan niiden normaalien mainostenkin lisäksi, ettei sitä jaksa katsoa. Karvakäsien pizzeria-mainokset tulee kielloista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 06:44

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 08:27

Ei ole ja tykkään kyllä katsella niitä mainoslehtisiä ja käydä sitten harvemmin kaupassa tiirailemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:32

Ei ole kaupunkiasunnossa, maalla kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:48

Ei ole.mainokset tulee ja menevä lukemisen jälkeen paperin kierätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:42

Kyllä on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 16:33

minulla lukee " antakaa naapurinkin mainokset"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 20:23

Toisessa asunnossa (jossa kävin kerran kuukaudessa) oli sellainen ihan ymmärrettävistä syistä. Täällä ei ole sillä kuullostaa ilmeisesti oudolta mutta ne kyllä tulee luettua aina läpi, usein hyvä vaan että saa hintatietoa vaikka nyt leivänpaahtimista ennenkuin hankinta tulee ajankohtaiseksi. Tosin riittää ihan yhdet kappaleet, naapurit tehköön omilleen mitä lystää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.12.2009 - 02:43

Ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:26

Ei ole. ^-^ Tykkään katsella mainoksia.