Onko sinulla ihan oma joulukalenteri?

Minä hankin itselleni Veikkauksen joulukalenterin ja toivon tietysti löytäväni sieltä ne 9 joulupukin kuvaa, jotta päävoitto on minun.

Avainsanat: joulukalenteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 21:16

Ihan perinteisen joulukalenterin hankin kyllä kunhan sopiva vastaan tulee.
Sitten aamulla kilvan luukkuja availemme:) Kuka herää ensin ja on pissattanut koiran se saa avata:):):)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 21:30

Ei tänä vuonna ole omaa joulukalenteria, aikaisempina vuosina
olen niitä tehnyt paljonkin. Nyt tyydyn ihan toisten tekemisiin, laitan
alle linkin josta saatte musiikkijoulukalenterin. Uusin aukeaa 1.12.09,
siellä on muitten vuosien kalentereja, niiitä voi katsella.
joulukalenteri.positiivarit.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 21:34

Ei minulla, lapsella on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:06

ei ole tänä vuonna minkäänlaista,
pari tuli 'lahjuksina', mutta ne menivät suoraan kiertoon ja parempaan käyttöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:19

Ei kyllä ole joulukalenteri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:28

on, mut oon dieetillä niin syön sen vasta 21. päivä ku lähetään floridaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2009 - 23:28

En tarvitse joulukalenteria erikseen. Riittää ihan tavallinen kalenteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 23:51

Ei ole vielä tullut hankittua,HBL lähetti heidän kalenterinsa,pitäisköhän brankkaripoikien kalenteri hommata ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2009 - 00:20

Joka vuosi pitää olla oma joulukalenteri. Suklainen sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 00:26

ei oo kalenteria =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 06:47

On minulla suklaa-kalenteri.Äitini ostaa mulle ja isosiskolleni joka vuosi.Olemme viiskymppisiä lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 08:46

Kyllä minulla on ja miehelläni myös, pikkuihminen on partiossa ja pitihän niitä kannatuskalentereita ostaa, isomummillakin on sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:50

Ei minulla ole .Lapsellemme hakimme sellaisen. lapsena minulla kyllä niitä oli joka joulukuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:44

On sellainen perinteinen kuvakalenteri. Löysin aivan ihanan mikä oli tehty silleen ennenvanhan tyyliin ja oli sellaista "kellastunutta pahvia"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 20:20

Vielä ei mutta jos huomenna kaupassa on sellainen suklaakalenteri hintaan 0.50e niin saatan luhistua ja hankkia sellaisen. Teippaan sen kaapin oveen (sisäpuolelle) ja availen salaa. Kolme yhteistä täällä on ja viimevuotisesta on treenattu kovasti luukkujen avaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.12.2009 - 02:44

eipä ole joulukalenteria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 12:22

Ei ole, olen jo aikuinen.Kännykässäni on kalenteri jotta pysyn ajan virrassa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 17:47

Sain isosysteriltä perinteisen suklaajoulukalenterin. ^^