Oletteko poltelleet tänään kynttilää ensimmäisen adventin kunniaksi?

Avainsanat: eka adventti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 18:54

Kyllä vaan. Otin neljän kynttilän adventtisarjani tuohon ikkunalaudalle ja niistä ensimmäisestä polttelin 1/4 samalla kun kuunneltiin hoosiannaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 19:06

Kynttilöitä olen poltellut tänään ja jatkossakin joka pv:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:11

Onko nyt eka adventti,todella?Enpäs ole huomannut mokomaa,mutta lyhdyssä iso tuikku palamassa,koska on niin pirun pimeää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:14

Olen kyllä, parvekkeella palaa kaksi lyhtyä ja köynnöskasviristikkoon laitoin ulkovalosarjan palamaan. Sisällä vielä omena-kaneli-tuoksutuikku täydentää tunnelmaa. Ja tästä eteenpäin aina jouluun asti poltan parvekkeella lyhdyssä tuikkua. Kuten PateT totesikin niin jo pimeän takia on kiva pistää vähän valoja uloskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:27

Kyllä on tullut kynttilöitä poltetua..sisässä ja ulkona lyhdyssä..niistä saa niin ihanan tunnelman tähän pimeyteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:39

Kyllä on yksi kynttilä ikkunalla palamassa ensimmäisen adventtisunnuntain kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:41

Palaa sisällä .Ulkona tuikku enkelin sylissä ja lyhdyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 20:18

Kynttilä palaa ikkunalla. Ja kohta laitan pöydällekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 20:18

Kyllä palaa vieläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 20:26

pihalla noita lyhtyjä on useampikin tulessa, tiedä häntä minkä kunniaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 20:52

Kyllä on kynttilät vieläkin palamassa (sähkö), tuli muuten käytyä
kirkossakin tänään Hoosiannaa laulamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 21:20

Voi itku! Tuo Hoosianna meni nyt ihan "ohitse" tänä sunnuntaina:)
Pieni koiranpentu järjestää omaa "Hoosiannaa" erittäin tarmokkaasti:)

Mutta kynttilä paloi kyllä aamiaispöydässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:28

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2009 - 23:24

En ole polttanut tänään kynttilöitä. Itsenäisyyspäivänä tuikku lyhtyyn. Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 10:58

Ruokapöydässä oli kyllä yksi kynttilä palamassa ja sähkökynttiläsarja ikkunalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 20:10

Kyllä paloi, en muista olisiko sille ollut joku lukumäärä mitä olisi pitänyt polttaa, mutta kolme oli telineessä. Illalla kokeilin myös tuollaista ledikynttilää - naurettava suorastaan, älkää tehkö samaa virhettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.12.2009 - 02:44

en ole polttanut