fosters maistuu paskalle vai australian auringolle (hartwall)

eli onko kyseenalaista markkinoida australian aurinkoa kun hartwall panee oluen suomen kylmyydessä

Foster’s on virkistävä premium-olut, jossa maistuu ripaus Australian aurinkoa ja hauskuutta. Foster’sin mukaansatempaava ja rento ote elämään puhuttelee erityisesti nuoria aikuisia, joiden elämään kuuluvat olennaisesti vauhdikkaat harrastukset ja hauskanpito iloisessa seurassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 09:03

Mielikuvamarkkinointi on kaiken kaikkiaan aika arveluttavaa ja miltähän se aurinko sitten oikeasti maistuisikaan?

En ole paskaa maistanut, joten vaikea kommentoida, mutta jos maistuu Fostersille, niin silloin se maistu juuri millekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 13:58

Siinäpä taasen rakentava mielipide seppor:ltä;paskaa en minäkään ole maistanut(kuten seppor)mutta jos pitää vaaleasta lager-oluesta on Forsters varmaan paikallaan(muistelen olevan nimenomaan sitä) ja just sitä toivottua auringon makua täynnänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2009 - 16:13

En tiedä miltä p..ka maistuu. Fosters maistuu ainakin hyvälle mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 20:04

Logo tuttu varmaan kaikille F1-kisoja seuranneille ja lontoossa pubeissa käyneille. Ei tule useinkaan ostettua mutta muistini mukaan keskitasoa parempaa, ja kun ottaa huomioon että ei edes ole kotimaista niin senhän voi sanoa olevan suorastaan erinomaista.