Sotkeuduin pahan kerran netissä,kun menin amerikalaisten sivuille.Nyt olen pahassa pulassa,joka aamu on yli 100 viestiä.Miten voin

Yritin etsiä jotain tietoja,jotka kuuluvat työhöni ja vastasin pariin kilpailuun ja sen jälkeen alkoi tämä hullunmylly.Ne jopa soittavat kotiinkin.

Avainsanat: amerikkalaiset sähköpostit työ ajanviete vahinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2008 - 13:15

Laita sähköpostisi spämmifiltteri korkeimmalle (tosin silloin saattaa mennä joitain ihan asiallisiakin viestejä sinne, riippuu mitä palvelua käytät), jos mahdollista kiellä viestien vastaanotto näiltä sivuilta/spämmääjiltä. Varmista koneen virksentorjunta, mahdollisesti yrittävät silläkin tapaa sabotoida. Ja puhelinnumero vaihtoon.

En nyt ihan lähtisi "amerikkalaisia" syyttämään ja osoittelemaan. Näitä sivuja pystytellään kaikkialla maailmassa, ja englanti on aika yleisesti hallussa ihan joka maassa.. Ja jatkossa ei kannata täytellä mitään lomakkeita/antaa MITÄÄN tietojaan netissä tälläisillä arveluttavilla sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2008 - 17:08

Jos harrastat hulvatonta seikkailua netissä
ota käyttöön
www.gmail.com

siellä menee automaattisesti turhat viestit roskapostikansioon.

Lisätty: 30.07.2008 - 17:08

www.mmd.net/palvelut/antispam

Lisätty: 30.07.2008 - 17:09

Ihan turha on Bushia kaikesta syyttää ;)

Lähteet:
www.roskapostipaketti.fi/sec...a/main.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 20:41

Jatka samalla lailla, jos on aikaa, muuten suotimet täysille ja sähköpostin muuttaminen