Onko mielessä..että kotona pitäisi tehdä remonttia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 22:42

mielessä on,
epäselvää vaan että kukahan tekisi,
ehkä sitten keväämmällä saan sellaisenkin herätyksen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 22:24

Ei nyt juuri kun perheeseen muutti koira - ehkäpä sitten kun se on kasvanut isoksi eikä ole pelkoa että pistelee huushollin suihinsa.

Tosin - kuopuksen nalleboordit alkoivat ahdistelemaan tytärtä kun on nyt kuulemma niin "iso"
Nalleja aamulla - nalleja illalla - repäistiin boordit pois ja nyt on sitten edessä maalaus ja uuden värityksen suunnittelu huoneeseen - joululomalla sitten - mutta eipä isompia remontteja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:27

ei meille tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 22:41

Mielessä on, mutta ei saa tehdä kun on vuokrakämppä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:43

Mielessä on. Keittiö, kylpyhuone,WC ja kaks makuuhuonetta nyt kun viimeinenkin pojistamme muuttaa joulukuussa pois kotoa, mutta eipä taideta saada isompaa remppaa aikaiseksi. Siivotaan vaan ja yritetään päästä lasten kamoista eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:39

Kyllä on ja vahvasti, koetan hahmottaa halvimmat ja myöskin tyyliin sopivimmat vaihtoehdot.On vain niin ikävää ottaa lisää lainaa.Sen takia yritän ottaa tietoa niin paljon kuin mahdollista, jotta voisin itse työstää niin paljon kuin kuin mahdollisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:52

Mielessä on,maalit valmiina kattomaalausta varten,mutta...
Ensteks pitäis järjestää suursiivous ja tyhjennys,ehkä aloitinkin tiskialtaan alakaapeista,suuri kassillinen roinaa meni roskikseen,seuraavaksi isompaa kamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 03:08

Pitäisi ja pitäisi. Se on ikuisuuskysymys mieheni vanhoillisuuden takia. Meillä ei ole edes sisävessaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:06

on mielessä mutta mitään ei aikaiseksi saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 15:19

ei pitäisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 18:11

Meillä tehdään usein pientä remonttia, oli tarvetta tai ei. Ja onpa taaskin pieni remontti alkamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 20:01

Vanhassa "uusitussa" omakotitalossa on aina pientä remontteerattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:33

Mitään suurempaa ei ole tiedossa eikä aiheellistakaan. Pari vuotta sitten uusittiin kylpyhuone täydelllisesti ja runsas vuosi sitten keittiö. Pientä ehostusta tietenkin on lähes koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 10:01

Kyllä on ja mielessä ollut jo kauan.Täytys vaan saada jotain aikaiseksi ne remontit mitä asuntomme kaipaa. Kai nyt laiskuus iskenyt meihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 19:29

Keittiön kaapisto uusittava, ainakin ovet....