Onko kotonasi koskaan syttynyt..minkäänlaista tulipaloa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 22:34

Mökillä isännän sukat syttyivät kiukaan päällä tuleen ja lieskat saatiin onneksi sammumaan kun käry huomattiin. Lapset huiskivat sytkärillä parvella kuivia kukkia, jotka syttyivät tuleen. Saivat onneksi makuupusseilla tukahdutettua tulen. Paljon savua ja käryä tuli ja pojat kovalla kiireellä tikkaita alas. Savuvahinkoa vain aiheuttivat sekä reikiä makuupusseihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 22:26

Enpä muista varsinaista tulipaloa koskaan syttyneen (nyt pitäisi koputtaa puuta) mutta muuten olen savustanut huushollin pariinkin otteeseen takka- ja sauna hommissa:) onneksi ei ole sentään palokuntaa tarvittu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:26

ei onneksi, mutta oli läheltä piti tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 22:40

Onhan tässä ollut useampikin palon alku. Pari kodinkonetta ja pöytälamppu on kärähtäneet.
Kaikissa onni mukana, kun olimme kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:45

todella kauan sitten syttyi joulukuusi loppiaisen kunniaksi palamaan (silloin vielä käytettiin kuusessakin oikeita kynttilöitä)

vahingot olivat loppujen lopuksi aika pienet, mutta sotku ihan kamala,
seuraavaksi jouluksi saatiin sähkökynttilät kuuseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:49

Ei onneksi,koskaan,sillä olen lähes hysteerisen tarkka tulen kanssa,kait tämä puutaloja -kortteliasuminen tekee ylitarkaksi.Painajainen poissa ollessa,että koti on palanut,siksi kammottaa ihmiset,jotka istuu sisällä röökillä,näissä erittäin tulenaroissa taloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 01:35

^^ Sama joulukuusikatastrofi on tapahtunut meilläkin, kun koira kaatoi kuusen ollessani lapsi. Äitini suostui silloin viimein luopumaan hengenvaarallisista aidoista kynttilöistä.

Nykyisessä kodissa ollaan onneksi jääty pelkkään savuun, kun joku tönäisi ostoksia purkaessamme vahingossa hellasta levyn päälle ja leipäpussi kärähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 01:41

Ei onneksi ole ja sähkö laittetsa otan virran pois kin poisun kotoa. on tulut tavaksi.sammutuspeitteestä ei apua ole mikäli en ole paikalla

Lähteet:
tapa ja tollumus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:06

Uuni syttyi kerran palamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 13:51

Lapsuudenkodissani oli parikin eri kertaa. Niin, ja kolmas kerta oli hilkulla.Äitini oli jättänyt kaasusäiliön hanan auki sekä hellan hanan, jostain syystä. Joku sappikohtaus oli äidillä menossa ja hän oli tosi sairas.
Ulkosauna paloi joskus vuosia sitten, sekä tontillamme ollut autotalli.Näitä on siis ollut.
Pelkään häkää. Kai se pelko on jäänteitä näistä jostakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 18:13

Lapsuudenkodissani oli paha tulipalo, jonka sytytti salama. Henkilövahinkoja ei onneksi tullut mutta muuta vahinkoa senkin edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 20:00

Ukkonen särki pistokkeen ja hieman seinä kärsi nokivaurioita, ei onneksi syttynyt pahemmin. Eli ei onneksi ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:01

Eipä ole koskaan syttynyt pientä eikä isoa tulipaloa. Ei edes lapsuudenkodissani. Ollaan oltu varmaan niin ylihuolellisia aina, mitään tulta ei jätetä vartioimatta eikä olla niin typeriä että sukkia tai muuta saunan kiukaalla kuivateltaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 19:53

Ei kotona eikä mökillä.
Ei myöskään ihan lähipiirissä, kaverin naapuri poltti Lahdessa saunansa kuukausi sitten, mutta itse en kyllä tunne tuota himosaunojaa sillä liiasta kuumennuksesta oli lähtenyt tuo palo.