Oletko huomannut että napsu kiinostaa entistä enemmän myös mainostajia ?

Bannereissa vilahtelee perinteisten matkailu ja valokuva mainosten lisäksi monia muitakin.
Vanhan silmä lepäsi äsken hetken tässä uudessa jota en ole aikaisemmin huomannut ;

www.provea.com/Provea/Provea...;langId=fi

Lisätty: 29.11.2009 - 13:11

miumaulle: en meinannutkaan ostaa, kunhan katselin, ovat kuitenkin firmassa ilmeisesti päätelleet että täältä löytyy potentiaalisia asiakkaita ....

Onkohan seuraavan napsu-kilpailun palkinnot tämän firman tuotteita ?

Avainsanat: napsu mainostajat kiinostus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 23:44

Kumma juttu VV,mä olen tullut kuvioihin ilmeisesti joka kerta kun tämä viehko provean mainosbanneri on mennyt ohi suun,vaan paikalla,kun tulee laihdu sitäjatätä viidessä päivässä,vaikka ei paljoa ole varaa laihtua.Samat hispaniat ym.vaan mulle mainostavat;muttei somia alkkareita;mitäs peliä tää on?

Kysyjän kommentti

eletään (vieläkin) miesten maailmassa : D ,
koita kestää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 22:03

Ei sitä mallia saa mukaan,ehkä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:29

Toivottavasti ei tule liikaa mainoksia- en ole oikein mainosystävällinen henkilö - mielelläni etsin muualta silloin jos sattuu jotakin tarvitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 08:32

Olen huomannut uusia mainoksia, tuonkin linkkisi alla olevan ja nyt odotan milloin sieltä putkahtaa komea mies tangoissaan pyllistelemään.....odottavan aika on piiitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 11:48

Tuosta vähäviisaan laittamasta linkkifirmasta on Suomessa ollut paljon
kirjoituksia ja kuluttasuojakin on ottanut kantaa asiaan. Kannattaa harkita
tarkoin jos sieltä tilaa noita tuotteita. Mielestäni firma on huijarifirma.
(siellä on miesten ja naisten tuotteita) Mariaanalle vaan tiedoksi kyllä
ne vielä pyllistelevätkin kunhan seurailet ilmoituksia.

Lisätty: 29.11.2009 - 13:36

...en usko että Napsun ylläpito sieltä lahjojaan ostaa pöksylöissä,
nimittäin ovat itse senjälkeen litskussa. Itse jouduin aikanaan käyttämään
kuluttajasuoja-asiamiestä ennenkuin pääsin eroon moisesta pöksylähettylästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:07

Kyllä olen huomannut. Uusia mainoksia on tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 13:57

On meinaan hankalan näköiset housut. Tuollainen narujuttu kun tuolla päivänkin hankaa, niin sairaalareissu siitä saattaa tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 19:59

On niitä tainnut hieman tulla lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 14:38

Kaikki nettisivut on täynnä mainoksia eli esim. matkanjärjestäjien sivuilla ensimmäisenä törmää räikeään mainokseen. Se on sitä nykyaikaa.