Luotatko tuikkujen paloturvallisuuteen?

Osin luotan,mutta on muutaman kerran tuikku röyhähtänyt kokoneen liekkiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 15:20

Kyllä kun laitan tuikut palamaan..niin olen kyllä lähettyvillä....siin en luota..vaikkei mitään ole sattunut tuikkujen kanssa..aina pitää olla tulen kanssa varovainen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 15:11

Puutalossa ja -korttelissa asuvana en luota mihinkään palavaan enkä jätä yksin ilman silmälläpitoa,siihen kuuluu myös tuikut,aina voi olla sekundakappaleita säkissä,jotka tosiaan voivat roihahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:26

Kaikkia tulia on vahdittava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:41

Luotan ja ne täytyy olla riittävän kaukana toisistaan.Nehän on tehty tunnelman luomiseksi joten aina on vahti lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:15

ei auta sokeasti luottaa, niissä saattaa olla mukana niitä roihuksi syttyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 16:45

Poltan niitä vain parvekkeen lyhdyssä. Luottanut olen toistaiseksi. En siellä kovin usein käy katsomassa miten palavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:58

Timppa kertoi tärkeän pointin jos niitä useita polttaa on ehdottoman tärkeää pitää se välimatka vähintään 5cm ja mieluiten vähän enemmän koska liian lähekkäin on suuri vaara jotta ne roihahtaa! Itse poltan vain yhtä tuikkua kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 19:53

En luota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:34

En luota sataprosenttisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:36

En luota ja poltan niitä tosi varovasti. Samoin en luota noihin lasisiin tuikkuastioihin. Niitä on useampikin rikkoutunut kynttilän lämmössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 18:34

Kylläluotan, mutta en silti polta niitä valvomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 19:55

En luota. Minulla palaa tuikku aina hieman korkeammassa lasiastiassa. Tänä vuonna olen suosinut niitä Led-tuikkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 19:47

On silleen laitettu että vaikka roihastaisi niin ei huusholli kärähdä. Välillä kyllä rätisevät kesken palon oudosti, ehkä banaanikärpänen on silloin mennyt liian lähelle...