Näin hienon menopelin ja ostaisin.Saanko netin kautta omistajan kiinni kun muistan rekisterikilven joka oli erikoinen?

Lisätty: 28.11.2009 - 16:26

Kiitos vastauksesta.Laitoi viestin ja ilmeni,että se oli autoliikkeen työsuhde biili joten tuskin sitä myyvät.Tai kai sen isolla rahalla saisi mutta kun budjetti ei anna periksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 14:36

laita kilven kirjaimet numeot väli viivan kanssa ja lähetä tekstiviestin. 16400

Kysyjän kommentti

Sieltähän ne kaikki tiedot tuli vaikkei kauppoja tullutkaan.Laitoin numeron muistiin kun se on kätevä ja vaivaton.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 15:13

Oliko tämä menopeli myynnissä,muuten aiheutat hiukan hämmästystä omistajassa,ehkä.Timpan vastaus varmaankin toimiva,16400 toimii muissakin kyselyissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 01:17

Jos se on autoliikkeen esittelyauton tapainen, niin voi olla, ettei se niin kovin kallis olekaan? Automyyjien pitää kuitenkin myymänsä autot tuntea ja seuraavan mallin tullessa vaihdetaan taas siihen.
Ainahan voit käydä kyseisessä liikeessä kyselemässä. Meille yritettiin väkipakolla myydä vähän ajettua autoliikkeen esittelyautoa, kun ostimme nykyisen automme uutena. Isäni taasen on ostanut jo kymmenisen vuotta Octavian toisensa perään aina tutulta automyyjältä tällä jonkin aikaa ajettuna olleena.