Rupesin itkemään

Koska en pääsyt 2m korkealle katton kun olin aikoinaan riipunut teollisuus haallien katossa ikäni leipäni eteen (sähköhyllyn asentaja)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 12:36

Jokos sä taas pillität?Ei kannata muistella menneitä aikoja,väkisinkin tulee itku silmään,kun on mennyt nuoruus,kauneus ja maallinen mammona(:-D)Se la vii,sano vaari.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 11:52

No voi sinua sellaista se elämä on,jos jotain hauais säädä myöhemminkin tehtyä niin ei saakkaan.Ymmärrän sinua miltä tuntuu jos nykyisin pyörä tuolissa olet.Kun ei kukaan sitä voi ennalta tietää miten elämässä voi käydä.Mutta uskon että olet hyvä työmies joskus ollut.Jaksamisia sinulle kuitenkin eteenpäin elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 11:55

Menneen elämän perään on turha haikailla. Elä tätä päivää ja nauti siitä saamastasi ilosta tai hyvän olon tunteesta. Kyllä niitäkin varmasti löytyy. Tsemppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 12:55

Voi hyvänen aika onko Lettupinolla nyt piteämpi Dolorosan tie. Elä nyt
murehdi, pistä musiikit soimaan, nyt on lauantai ja kaiken lisäs sauna-
päivä. Ajattele Lettupino: maailama on täynnä positiivisiakin ajatuksia.
Laittappa muutama sellaine tänne niin pirisistyt, samalla muutkin saavat
uutta ponttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 13:22

No,Sinä tiedät,että"me"olemme tunneherkkiä ihmisiä...Laitan Sinulle sähköpostia kun tämä kankkunen vähän hellittää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 19:45

Mitä sinä moista itket. Anna toisten tehdä ne työt, mitä et itse pysty, jonkun muun puolestasi - sitähän varten on erialojen ammattilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:50

Älä suotta itke. Sinulta käy varmasti moni semmoinen homma kätevämmin, mitä ei tervejalkaisetkaan kykene hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:18

Erilaisia rajoitteita tulee jokaisen elämään. Harmittaa tietysti mutta asiat täytyy hyväksyä. Täytyy vaan suosiolla unohtaa ne kattoon kiipeämiset, on paljon muuta mitä voit tehdä.