Selvennys www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24937

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24937 Äitini oli syöpänsä kanssa niin kivulias eikä pääsyt hoitoon. Rakastin äitiäni isäni kuoli kun olin 3v

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 12:51

Tosiaan,olisit voinut selventää jo kysymyksessä,nyt herätti kummastusta.Varmasti siinä tilanteessa tuleekin rukoukset mieleen,kun rakas ihminen kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 11:30

Minä jo ihmettelin moista kysymystä.Selvennys oli paikallaaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:43

Kyllähän jos ihminen kärsii kovasti..voi rukoilla poispääsyä hänen puolesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 19:43

Nyt on paljon enemmän ymmärrettävää rukouksessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 21:15

Samassa tilanteessa varmaan itsekin rukoilisin läheiseni kuolemaa. On hirvittävää nähdä läheisensä kärsivän, kun ei voi itse auttaa. Tahdoit tuossa tilanteessa äidillesi helpotusta ja loppua hänen koviin kipuihinsa.
Eipä ole elämä sinua hellällä kädellä käsitellyt, kun noin pienenä/nuorena olet vanhemmistasikin joutunut luopumaan.