Onko sulla mahdollisuus käydä kuuntelemassa kauneimmat joululaulut ja missä käyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 23:20

No juuri tulin Johanneksen kirkosta jossa olin kuuntelemassa Cantore Minores poikakuoron joulukonserttia, tästä on tullut jo jonkinlainen perinne ja se kuittaa minun osaltani joululaulut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 22:29

Kyllä,aion mennä tänäkin joulun alusaikana kuuntelemaan ja laulamaan Paavalin kirkkoon joululauluja stadiksi "Snygeimmät joulubiisit",Viime jouluna siellä olivat myös Tarja&Pena ja kirkko pullisteli kansaa.Päätinpä ottaa siitä itselleni perinteen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:30

Kaikista koskettavimmat joulu laulut olemme kuulleet Pelastusarmeejassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 22:40

On mahdollisuus kuunnella. Menen tuohon alueemme kirkkoon kuuntelemaan ihan lähiaikoina. Joulukuussa niitä alkaa olemaan. Taitaa meilläkin olla peräti kolme eri tilaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 23:59

Kyllä menen kirkkoon kuuntelemaan kauneimmat joululaulut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2009 - 01:35

Kahtena vuotena olen käynyt kirkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:04

Kyllä ja menen kuuntelemaan rippuen mikä tuntuu sopivimmalta

Lähteet:
Pitkä aikainen perinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:47

Turun Tuomiokirkossa käyn kuuntelemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:17

Se on ollut tapana jo vuosikymmenet silloin kun ei satu olemaan työvuoro samana iltana. Lähimpään kirkkoon on tarkoitus mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:01

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:15

Huomenna - kirkossa.
Riippuu tietysti siitä mitä kukakin pitää kauneimpana, mutta nämä sika ynm. vastaavat eivät mielestäni ole kyllä kovin kauniita joululauluja.
Su 29.11. klo 12 perhemessu Noljakan kirkossa, mukana Marjalan tyttökuoro Aurinkoiset.
Tai samana päivänä 1.adventtisunnuntai jumalanpalvelus klo 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:52

Mahdollisuus on mennä, mutta luultavasti en kuitenkaan mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 19:06

Aion mennä kirkkoon. Menen myöskin laulamaan meidän omaan joulukonserttiin.Kuoromme esiintyy 3.12.