Oletko rukoillut Äitisi kuolemaa ?

Olin 17v armeejassa. RUKOILIN äitini kuolemaa. Sinulle RAKAS äitini. T. Lettupinosi
www.youtube.com/watch?v=eshisjMkf3Q

Lisätty: 27.11.2009 - 22:24

Ehkä mielipiteemme erosivat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 08:26

No en todellakaan ole. Jos sellaista rukoilee saattaa itselle tapahtua jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 22:38

En ole rukoillut kenenkään kuolemaa koskaan. Ovat kuolleet ihan minusta riippumattomista syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2009 - 01:35

Vaikkei meillä äitini kanssa lämpimät välit olekaan, niin en minä missään nimessä hänen kuolemaansa rukoile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 10:34

No huh huh!Mulla on tosi hyvät välit äitini kanssa.Ja vaikkei olisikaan, en silti hänen kuolemaansa toivoisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 18:15

En ole. Miks olisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 18:56

Isoäitini on pyytänyt minua rukoilemaan, että hän pääsisi pian pois. Ja kyllä minä sen hänelle jo soisin kun takana on 93 hyvää vuotta ja nyt terveys pettää ja voimat ehtyvät. Ja mielikin on jo aikoja sitten poisnukkuneen miehen luona. Mutta minkäs teet kun ihminen ei itse saa päättää omasta elämästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:41

Äitini eli 91v. vanhaksi..olisin kyllä halunnut äidin vielä elävän..kun nukkui pois..oli minulle tosi rakas..ja todella ihana äiti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:53

No en todellakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:42

En todellakaan, se ei kuulu ihmisyyteen.