Koetko olevasi yksinäinen?

Olen yksin mutta en yksinäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 22:14

Joskus ehkä - mutta kyllä tosi harvoin!
Tässä elämäntilanteessa kaipaan välillä yksinoloa ja "hengähdystaukoa" ihan kaikista ihmisistä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 27.11.2009 - 22:16

Välillä, sosiaallinen ihminen kun olen. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 22:33

Samoin kuin kysyjäkin, olen yksin mutten kovin yksinäinen. Joskus tietysti tuntuu, että voisi olla enemmän sosiaalista elämää, mutta näin sujuu ihan hyvin. Parempi niin, kuin huonot ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:38

En suinkaan,nyt oikein nautin omasta olosta.Periaatteessa hyvä olo,vaikka sydän kaukana muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2009 - 01:33

Olen kaksin yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:43

Toisinaan kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:27

Tuttu tunne viime aikoina, mutta ei siihen kuole. Toisinaan ihan haluaakin olla yksin ja hengittää vapaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 10:42

En koe, enkä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 12:00

Kyllä joskus koen olevani yksinäinen ja silloin minua pelottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 13:34

Joskus aikoinaan kun tämä renttu tuli reissultaan ja ihmettelin kun avain ei sopinut kotioveen(vaimo vaihtanut lukon) niin oli aika orpo olo mutta näin jälkeen päin ajattelen,että viisaasti vaimo teki ja olisi voinut tehdä sen jo paljon aikaisemmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:36

en ole yksin enkä yksinäinen,
joskus tilaisuuden tullen yksinolo tuntuu tosi hyvältä eikä puhettakaan että kärsisi yksinäisyydestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 18:15

Silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 19:02

Toisinaan yksinäisyys valtaa mieleen mutta enimmäkseen olen oppinut nauttimaan yksin olosta. Ajan käyttö on omista haluista kiinni eikä kukaan ole vaatimassa tv:n kaukosäädintä omakseen. Nojatuolimatkat ovatkin suosikkejani kun iltaisin haikeus täyttää mielen. Ja parasta terapiaa yksinäisyyteen on käynti siskon lasten luona... pari tuntia siinä metakassa ja melskeessä auttaa arvostamaan omaa rauhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:03

En koe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:05

En - joskus ehkä haluaisin sitä.
Korpeen muutto oli yksi reaktio, takaisin humuun kyllä pääsee jos haluaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:11

Ehkä joskus pikkasen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 21:17

En ole yksinäinen ja olen siitä hyvin onnellinen. Avioliitossani aikoinaan koin hyvin kipeästi sen, millaista on olla kaksin mutta silti yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:29

Ympärilläni on ihmisiä, mutta koen silti olevani yksin. Varsinkin nyt näinä viimeaikoina, kun on ystäviini mennyt välit. Koko ajan on tuttuja joiden kanssa jutella, mutta mikään ei täytä sitä tyhjää tilaa sisältäni.
Liiallinen yksinäisyys on kai paha asia, mutta pieni hengähdys tauko ei tee hallaa.
Jos ajatellaan asiaa siitä näkökulmasta, että itkisikö kukaan haudallasi, niin kyllä itkisi. Sillä tavalla en ole yskinäinen :)