Löin puukon miehen selkään olin 7v

Äitini voihki olohuoneen alkovissa. Minä nukuin ja heräsin keittöstä, otin puukon ja löin miehen selkään. Onko tänä päivänä valistusta ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 21:15

Minkä miehen selkään?
No minä löin vasaralla päähän pikku-tattina mun omaa isää,oli kait ollut päivätorkuilla ja äiti oli sanonut mulle,tenavalle 3-4v et ,meehän herättämään isi ylös ja mulla kädessä leikkivasara ja olin mennyt sillä nakauttamaan isää päähän!!
Kerran mun isä oli Kirurgilla,jalka ns.vedossa,leikkauksen jälkeen.Vedossa oli muistaakseni,jalka ylöspäin ja kipsissä(melkein vyötäröön saakka),paino(alhaalla) piti sitä hökötystä ylhäällä.Silmä oli välttänyt (mutsin&faijan) ja minä olin napannut painosta kiinni ja vetänyt.Seurauksella faijan jalka meni ylös-alas ja teki varmaan gutaa.Ei varmasti sen seurauksena,mun faijan jalka/kylki jäivät suoraksi,mutta tuskin hyväksi oli "lapsen käsittely".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.11.2009 - 18:37

Mitä tarkoitat valistuksella? Olet ollut lapsi tuolloin ja hätäännyksissäsi sen tehnyt.
Tänäpäivänä tuo alkaa kohta olla jo arkipäivää, kiitos kaiken väkivallan jota lapset saa katsoa niin perheen keskuudessa tai telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 20:38

Vai oliko siellä alkovissa ihan muut puuhat menossa, josta sinä et tiennyt vielä mitään. Menettelit sitten niin kuin menettelit. Harvemmin kai sitä valistusta vielä 7-vuotiaille tarvitsee antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 20:38

Valistusta siitä, ettei olohuoneeseensa saa päästää vieraita miehiä vai siitä, että teräaseisiin ei saa koskea...? Mistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:12

Nykyään kai ne alkavat valistamaan seksistä ala-asteen loppupuolilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:37

Lasten tekemä väkivalta sen kun lisääntyy, sitä ei voi puolustella millään.