Olisiko hyvä pointti ?

Jos laitaisin lehteen ilmoituksen. Opiskelija Jyväskylästä tuletko siivoamaan vammaiselle pariskunnalle kerran viikossa 3-5 tuntia saat auto edun viikoksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 16:41

Ihan hyvä mutta muista laittaa karvanoppa siihen autoon..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 17:00

Ainahan kannattaa yrittää...voihan hyvinkin löytyä innokas siivooja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 17:16

Joku kipeästi autoa tarvitseva saattaisi tulla. Kokeillahan aina voit.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 27.11.2009 - 17:16

tulisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:24

Voit kyllä kokeilla. Toivottavasti onnistuu ja saat vielä autosikin takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:42

En suosittele ilmoituksen laittamista. Ensimmäisen siivouspäivän
jälkeen et näe enää autoasi.
-Suosittelen jotain sinun tuttua siivoamaan, johon luotat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2009 - 18:26

Aina kannattaa kokeilla. Ei se ota jos ei annakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 21:20

Kokeile,mutta miumau antaa hyvän vihjeen,kokeile tuttua mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:35

Auto on kyllä vähän turhankin iso etu annettavaksi, kun tuntipalkkakin on kaksinkertainen verrattuna siihen, mitä kyseinen henkilö saisi yrityksen nimissä siivotessaan. Auton antamiseen ulkopuolisille liittyy jos jonkinlaisia juridisia kommervenkkejä eikä siitä ole tietoa, missä kunnossa saatte sen takaisin.