Mitä mieltä olet "loimaanliitosta"jos on palkkatyöläinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 20:23

Olen kuulunut Loimaanliittoon, koska katsoin, että oma ammattijärjestöni ei ajanut juuri minun asioitani. Ihan hyvin kaikki meni, työttömyyttä ei tarvinnut pelätä. Enkä koe siitä edes syyllisyyttä, edelleenkään ei ammattiryhmäni asioita ajeta omassa ammattijärjestössä.

Kysyjän kommentti

Näihän minäkin se koen.Joskus aikoinaan liitot olivat"ryhdikkäämpiä"ja pitivät jäsenen puolia mutta nykyään on vähän niin ja näin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 16:23

Tarkoittanet YTKta. Eräs tuttavani on ollut sen jäsenenä jo vuosia. En tiedä sen toiminnasta tai toimintatavoista sen enempää, joten en osaa olla puolesta tai vastaan. Ja sehän on siis työttömyyskassa.

Itsen kuulun palkkatyöläisenä liittoon. Mielestäni se on ollut luonnollinen asia. En ole aktivisti enkä tuputa. Palkasta vain menee liitolle tietty prosentti.

Jokainen tekee ratkaisunsa itse noitten liittojen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:51

En kyllä osaa sanoa yhtään mitään"loimaanliitosta"...

Itse en kuulu enään mihinkään liittoon..sillon kun kuuluin liittoon... palkasta meni automaatisesti..liiton maksu...Nyt ei ole tarvetta kuulua..vaikka tekee töitä kun on eläkkeellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 17:18

Jäsenmaksut ovat ainakin edulliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:52

Netisä on paljon tietoa Loimaan liitosta puolesta ja vastaan,
mielestäni sinun kannattaa sieltä katsoa, löydät mieleisesi liiton
näin luulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 21:22

Varmasti ihan OK;mullakin on vahva liitto takana,vaikka velottaakin raskaalla prosentilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:16

Toimi todella hyvin mieheni työttömyysaikana ja vuoden jäsenmaksu vain murto-osa siitä, mitä itse aikanani maksoin PAM:iin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 21:05

kuulun siihen. , ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:22

Se on työttömyyskassa ja hyväksyn sen.
Olen itse ollut järjestöaktiivi pitkän aikaa mutta nykyään vain entisen liittoni työttömyyskassa jäsen.