Miksi nörteillä on enemmän finnejä?

Lisätty: 30.12.2009 - 08:28

Kuten hänellä naamassa: i859.photobucket.com/albums/...adi/23.png

Avainsanat: nörtit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 15:57

Taitaa kuulua samaan kategoriaan kun"punapäät ei pääse taivaaseen",eli se voi olla joidenkin uskomus vain.Tai tietysti jos ei koskaan ole ulkona raittiissa ilmassa..tai mistä minä sen nyt tietäisin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 16:00

hölmö kysymys.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:19

Vähän outo kysymys.Luulisin, että ns.nörtit oleilevat paljon sisällä ja työntävät suuhunsa mitä sattuu. Iho kaipaa raitista ilmaa ja liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:22

matkalaukku Vastasi tasan 100

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:26

Mut , jos nörtit on sisällä koneen ääressä, niin miten me voidaan tietää, että niillä on enemmän finnejä? Ja missä niitä finnejä on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 16:39

ja miksi nörteillä on useasti silmälasit? :)
No juu, ehkä he eivbät peseydy niin usein kun pitäisi ja sen takia iho huonona?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:05

Mistäs olet moisen ajatuksen saanut päähäsi?? en ole ennen tätä sinun väitettä kuulut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2009 - 18:22

Tuskin ne finnit johtuu itse nörtteydestä. Mutta koneella vietetyn olon aikana nautittu napostelu ja jatkuva sisälläolo sen saattavat aiheuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 21:30

Enpä minäkään usko,että nörtti onyhtäkuin finninen,mutta saattaapi olla,että nörtti helposti näpelöi napsutellessaan naamaansa ja kädet nyt eivät aina ole vastapestyn puhtaat ja tätä kautta tulee epäpuhtauksia ihoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:18

Riippuu nörtistä - kyllä niitä muussakin populassa finninaamoja löytyy ihan samassa suhtessa!
Akne-iässä pitää hoitaa ihoa - loppupeleissä se on kyllä tuo naaman kukkiminen vähän vissiin geeneistäkin kiinni mutta kyllä peruspuhtaudesta on varmasti apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:17

No nörttiytyminen taitaa tapahtua ihon kannalta ratkaisevassa iässä eli teini-iässä, jolloin naamaa pitäisi pestä ja hoitaa, mutta nörtit viettävät sen ajan nenä kirjassa tai tietokoneella. Lisäksi iho uusiutuu parhaiten öisin, jolloin nörit valvovat irckaillen :D Stereotyyppinen nörtti syö pizzaa ja sipsejä koneella istuessaan, joten tunkeehan se rasva jotakin kautta ulos. Yhdistetään siihen vielä vähän liikuntaa/ulkoilua.

Minun ensimmäinen vakava suhteeni oli finninaamaisen nörtin kanssa, joten eipä se mimmien tapaaminen ihan toivotonta ole kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 11:35

Höpö höpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:09

Täh?