Osaatko tai oletko Napsussa käyttänyt kohtaa: Lisää tietoja kysymykseesi?

Tuntuu välillä siltä, että kysyjä "luulee" kaikkien tietävän mistä päin hän on, tms. kysyessään esim. jotain kauppaa, tuotetta, tms. jolloin mun mielestä olis hyvä tietää mistä päin Suomee, vaiko Suomesta yleensäkään, eihän tässä kotiosoitettaan tarvii kertoo, vaan suuntaa antavaa tietoa, joka helpottaisi vastaajia turhasta etsinnästä ko. mahd. kysymyksen vastaamisessa, eikös, jookos, vai?

Katsookohan tätäkään lisätietoa kukaan??

Lisätty: 29.07.2008 - 19:40

"Kysy" -kohdassa on tämä (mihin nytkin kirjoitan) "lisäys kysymyksen tietoihin", josta ei saa bonareita vaikka lisäisi kuinka, ainoastaan auttaa seuraavia vastaajia lisätiedoillaan...
Samoin on vastaajilla kohta, jossa voi lisätä vastaukseensa lisäselvityksiä tms. tietoja, jne.

Lisätty: 29.07.2008 - 19:58

Joops, kyllä toi 'muokkaa nappi' olis ihan hyvä, mutta, jos alkuperäistä kysymystä voisi muokata uudelleen (joidenkin jo vastattua), niin ehkä heidän vastauksensa näyttäisi hassuilta/oudoilta sen jälkeen?, varsinkaan, jos alkuperäistä kysymystä ei ois enää missään näkyvissä??, vaiko, kun en oo mitään näitä tekniikan ihmelapsia...murrr arvaa harmittaako....Pitäiskö jonkun laittaa sit mister Napsulle asiasta jotain kommenttiii...? vai oonko mä ihan pihalla omasta kysymyksestäni?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 19:34

Olenhan minä ainakin sen löytänyt.

Muokkaa nappi olisi mielestäni kätevämpi ja kysymyksiin tulisi voida kommentoida toisenkin kerran.
Vaikka niin, että toisesta kerrasta ei saisi näitä arvottomia "pisteitä".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 19:47

Samaa mieltä kuin Seppi, että se muokkaa nappi nostaisi Napsun kysymysten / vastaustausten tasoa ihan merkittävästi. Jossain tuolla mainosriveillähän lukee, että tämä Napsu on beta-versio, joka antaa luvan odottaa parannellun ohjelmaversion käyttöönottoa jossain vaiheessa, silloin soisi tämän editoi/muokkaa täydennyksen tulevan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:24

Laitan aina lisätietoja kysymykseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 12:40

En ole vielä tarvinnut mitään lisäystä, ainakaan muistaakseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 18:37

Olen laittanut.