VIHJE:metsästä löytyy suppilovahveroita.

Ainakin Tampereen(Mouhijärvi)korkeudelta poimin tänään suppiloita.
Kartoitetaan,kuinka korkealta napsulaiset löytävät vahveroita?
Reilupari viikkoa sitten kävin metsätiellä hiihtämässä,ja nyt sienessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 21:21

Täytyypä käydä metsässä katsomassa jos sen verran viikonloppuna selviää. Siis ilma, ettei satais tai olis liian pimeää. Ilmoittelen sitten jos niitä löytyy ja vaikka ei löytyiskään.

Kysyjän kommentti

Kävitkö metsässä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 13:01

tääl peimarin korvessakin niitä on ...no ei kyl ole niin korkeella kun itse olet , mut kuhan ny pääsin mainitseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 15:29

Kyllä Päijät-Hämeestä löytyy vielä niinkauan, kuin on kosteaa ja lämpötila +asteilla tai 0:ssa, ennen lumentuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 15:45

Täällä Pohjois-Karjalassa on suppilovahveroaika parhaimmillaan ja
kestää pitkälle lumentuloon ja pakkasiin saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 21:49

En ole metsässä nyt käynyt..mutta kyllä varmaan saataisi löytyä..onhan tällähetkellä ainakin Kotkassa +6 lämmintä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:12

Niin kertovat. Olen kantarellifriikki ja mieli tekisi mennä niitä hakemaan, ei vaan viikonloppunakaan ehtinyt.