Nyt emme enää tarvitse autoa !

Sain vammais taksi kyytejä 16kpl / kk entisen 8kpl / kk sijaan. Matkan hinta on 2,90€ / kyyti, emäntä pääsee ilmaiseksi saattajana. Minnehän voisimme lahjoitta juuri katsastetun automme jotta menisi tarpeeseen ? Ettei jäisi tuohon hankeen tyhjänpanttina seisomaan.

Lisätty: 27.11.2009 - 12:00

Muija olkapää leikkaus meni päiväkirurkisena toimenpiteenä. Mutta autoa ei voi ajaa kuukauteen jonka jälkeen meillä onkin jo lisää taksi kyytejä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 13:48

Onneksi olkoon ja ajele herroiksi pirssillä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 12:59

kiva kuulla et vaimo voi hyvin.. mut laita seisontavakuutukseen se kaara talvex ja jos iskee vaimolle ajo haluja niin on menopeli valmiina ....pien no vainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 15:50

Ciby vastasikin hyvin, laita seisontavakuutukseen talveksi, niin
minäkin tein kun kävelen aina talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:09

Siis liikennekäytöstä poisto (10€) Äläkä vie kilpiä pois. Ja sitten kun alat taas autoileen, niin liikennekäyttöönotto (10€). Ei pitäis tulla mitään muita maksuja tolta ajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:27

Seisota, seisota talven aika ainakii ja samalla mieti järkevää ratkaisua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:49

Varmistan nyt vielä vastauksellanikin, että seisota. Älä ihmeessä myy jos on hyvä auto ennen kuin olette asiaa pohtineet ja nähneet miten ne sujuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2009 - 18:16

Samaa minäkin suosittelen, sitä seisontavakuutusta. Kesällä jos tekee mieli lähteä johonkin, niin on ainakin heti auto käytössä kun laittaa taas vakuutuksen voimaan ja varmasti pääsee sinne minne haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:00

Laita vaan seisontavakuutukseeen...Jos kumminkin tuntuu jossakin vaiheessa..että auto olisi tarpeen..niin voi ottaa käyttöön..
Tai jos on kova rahantarve myy auto pois...en kyllä tiedä mikä on rahatilanteesi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:09

Mukava kuulla että ammattilaiset onnistuivat leikkauksessa vaikka tarvitaan siihen muutakin kuin osaamista. Autohan kannattaa myydä. Tai sitten laittaa seisontaan talven ajaksi, ei kannata hätiköidä asian kanssa, saattaa vielä harmittaa.