Viikon hauskin : Olen itse yliopistoihmisiä ja läheltä nähnyt miten iso ero ammattikorkealla ja lipastolla on. Onko parempaa ?

illuusion vastauksessa kysymykseen : Onko insinöörit viisaita?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24835

Onko joku muu kirjoitusvirhe tai lipsahdus naurattanut enemmän ?

Lisätty: 26.11.2009 - 23:15

ps. tämä kaikella ystävyydellä, näitä sattuu meille kaikille, harvoin niistä vaan tulee näin hauskoja ...

Lisätty: 27.11.2009 - 01:20

no kappas vaan, taas kävi ilmi kuinka kauan siitäkin on, on kutsumanimetkin menneet uusiksi, silloin aikoinaan lähdettiin koppavasti latinankielisestä kantasanasta ja puhuttiin verstaasta

Avainsanat: kirjoitusvirheet ja lipsahdukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 13:59

Uuh...piti selata moneen kertaan kun ihmettelin missä se vitsi piilee.Se taitaa olla tuo lipasto joka on ihan eri kuin piironki tai senkki.?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 23:35

En Ole tavannut yhtäänn amk suuorittanutta tohtoria tosin lipston pitkä ura on vienyt moniin karonkka iltamiin.

Lähteet:
En väitellyt kun joskus tutkimusasioista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 00:58

Hauskaa, jos koit sen hauskaksi, sillä vitsiksi se oli tarkoitettu eikä se ollut kirjoitusvirhe. Yliopisto-opiskelijat puhuvat yliopistosta lipastona ihan vitsillään. Esimerkiksi: "tavataan lipastolla" tai "istuin monta vuotta lipastolla ja tässä on tulos".

Eipä se mitään.

Lisätty: 27.11.2009 - 01:09

Kirjoitusvirheet ja ihmisten kielitaito (sen puute) vuoroin ärsyttää ja naurattaa, oli kyseessä sitten mikä tahansa foorumi, ja joillain pienen piirin foorumeilla eräät kirjoitusvirheet ovat muodostuneet melkeinpä motoiksi.

Lisätty: 27.11.2009 - 02:14

Verstas kuulostaa oikein sopivalta kutsumanimeltä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 10:13

itse kirjoitan niin paljon virheitä, et harvanen kerta niitä itsekseni naureskelen ...mut ne eivät ole niin mieleeni jääneet , jot niit nyt muistaisin yx kaks ...mut huumorin kukka , on parahin kukka ... heh :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 11:40

outoja ajatuksia minullekin aiheutti tuo lipasto (ikäkysymys ?)

verstaalla mekin unia nähtiin aikanamme (Universitas) eikä missään lipastossa

niistä muistaakseni Valperi (?) kirjoitti Ylioppilaslehdessäkin julkaistun tanka-runon VNH-63

Verstaan kahvila
Neito istuu odottaen
Herraa tulevaa

(anteeksi jos meni väärään piikkiin tai sisältää muistivihreitä)