Kuinka paljon on sulla serkkuja ja pidätkä heihin yhteyttä?

Mulla 30 serkkua, tosin kaikki eivät ole elossa enää ja vain 5 kanssa pidän säännöllisesti yhteyttä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 20:04

En ole koskaan laskenut,mutta meillä serkkupojilla on aina yhteinen tapaaminen jonkin teeman saunan,uinnin ja ruokailun liittyessä asiaa.Viikkoa ennen Juhannusta lauantaina, 10 miestä. Kesällä oli 13. kerta.Vuokkrattiin pikku laiva ja ensi kesänä luultavasti lentämään. Huumoria riittää eikä koskaan mitään eripuraa.Suku on iso niin äidin kuin isän puoleltakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 20:34

Minulla on 8 serkkua emmekä varsinaisesti pidä yhteyttä. Facebookissa olen yhden kanssa ja enemmänkin pidän yhteyttä serkkujeni vanhempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 20:45

serkkuja ei ole kuin kymmenen, niistäkin puolet asustaa muilla mantereilla, yhteydet ihan satunnaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:27

kymmenen serkkua joita en tapaa melkein koskaan
toistasataa pikkuserkkuserrkua joita monia tapaan alvariinsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 21:37

Ei ole yhtään serkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 23:57

Vain 3.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 00:24

Serkkuja 2 ruotsin puolessa sekä pikkuserkkuja 2 Kanadassa, kiva olisi mennä tapaamaan,ovat kanadalais-jamaikalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:32

Minulla on yhteensä 4 serkkua, joita tapaan kyllä joka vuosi ainakin pari kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 08:16

Enpä viitsi laskea, mutta ei nyt niin paljoa. Tekemisissä olen yhden kanssa säännöllisesti ja muutamien kanssa harvakseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 10:09

En ole niitä laskenut en ole yhteyksissä ollut.Toisia asuu ruotsissa jotai 5 serkkua siellä.Ja toisia pohjanmalla ja toisia ympärisuomea.En jaksa niitä ruveta miettimään mutta paljon niitä kuitenkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 13:19

Yli 40 ja osa asuu ruotsissa,enkä ole edes kaikkia nähnyt.Facebookin kautta nyt saanut heihin yhteyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 13:25

Seitsemän kipaletta plus yksi kuollut. Faces kavereina, ei hirmusti yhteyksiä pidetty. No itsepäisyyspäivänä tulen tapaamaan melkein kaikki serkkuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:16

n.40. 16 asuu Ruotsissa plus kaksi on kuollut. Yhteydenpito on ollut vähäistä viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 16:41

todella paljon on serkkuja, en pidä yhteyttä juuri lainkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:47

Ei sit yhtään!!!
Penskana ihmettelinkin mitä ne serkut on, kun kaverit puhuivat menevänsä serkkujen luo.... No sit selvis.. Hyvin oon selvinnyt ilman niitä(kin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:15

Paljon on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:53

Nopeasti laskettuna Nastolassa 3-5 ja Helsingissä 1.
En ole pitänyt keneenkään koskaan minkäänlaista yhteyttä.