Onko järkevää laittaa vain 2,5 viikon ikäiselle tytölle korvakorut?

Martina Aitolehti oli näin tehnyt.

Avainsanat: korvikset vauvalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 10:13

Joo luin tämän saman jutun lehdestä on tosi hullua laittaa lapselle korvakorut ja tuottaa tuskaa lapselle.Mitä se ihminen muuta haluaa kuin julkisuutta.Aika inhottava ihminen minun mielestäni koko nainen.Sääliksi käy et millaiseen perheeseen sekin lapsi on synytnyt.VOI VOI PIENTÄ RAUKKAA TOIVOTTAVASTI EIVÄT KORVAT TULEHDU.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 19:25

Ite oon sitä mieltä, että lapsi on vielä avuton puolustamaan itseään, joten pitäisi odottaa sitä, että lapsi/teini osaisi sanoa oman mielipiteensä asiasta, lapsi ei ole lelu millä leikitään, ja kun lapsi kasvaa aikuiseksi, voipi olla, ettei olisi halunnut/halua itselleen koskaan korvakoruja (ymmärsin, täst jot kyseessä korvalävistykset). Ite laitatutin reiät korviini 13-14 -vuotiaana kun olin ite hankkinu ko. rahat (n. 13 markkaa) juurikaspellolla (pennin metri) ja tiesin jo, et ne "terveysrenkaat" haluan korviini;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 19:25

Eiköhän tuo liene sitten myöhemmin tyttären oma valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 19:26

no ei varmasti ole, kas kun teettänyt napalävistystä samoin tein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 19:52

Yleinen tapa idässä päin, lähi -tä , Intia
terveellistä tai ei , en tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2009 - 20:22

Kuten valperikin sanoi, seuraavana on varmasti napalävistys vuorossa, ja mitä lie ennen kuin tyttö on edes vuoden vanha. Antaisi lapsen valita kun kasvaa ja ikää kertyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:33

Hmmm..Martina nyt on Martina! Ei se kyllä moraalisesti ole oikein ja mielestäni ei ollenkaan järkevää! Vaikka itselläni onkin vaikka äijä olenkin mutta kun oon niin niin taiteellinen luonne ja se on niin cool....Mutta kyllä joku roti pitää olla ja antaa lapsen ensin kasvaa ja päättää myöhemmin kun emme asu intiassa ja maassa maan tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 21:36

Typerää. Todella typerää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 00:00

Voi lapsi parkaa. Mielestäni menee lähes lastensuojeukysymykseksi: Lapsen täytyy antaa olla lapsi eikä mikään joulukuusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 08:15

Mielestäni on aika tyhmää, mutta Aasian maissahan niin tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 11:39

Kumpi tää äiti on Aitolahti tai Aitolehti,google antoi kaksi Martina A:ta,mutta korvakoruista 2,5 viikkoselle pienokaiselle minusta aika riskaabelia,entäs jos tosiaan tulehtuu,onhan se mahdollista,toki?Tai onko se tehty lehtijutun takia,rahan takia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 13:20

o ei todellakaan.Omalle laitan korkeintaan kun on yli 10v.jos sittekkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 13:30

Ei todellakaan ole järkevää. sehän Martina kertoi lööpis et ei aio antaa ollenkaan tuttia vauvalle, vaan korvikset. no onnex ei tatuointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 27.11.2009 - 15:48

Ei kai siitä haittaakaan ole, jos tienaa samalla pari tonnia seiskalta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 15:52

ööh mitenkäs se hyötyy noin nuorena siitä, ei sil oo viel noin nuorena rakkaus huolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 16:41

ei ole järkevää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 12:43

Ei ole mielestäni sopivaa.Olisin laittanut omalle koululaiselle aikanaan korvakorut , mutta onneksi kysyin lääkäriltä.Hän kertoi, että kudokset ovat niin kauan kehittymättömät, kunnes on aikuinen.Hän oli ammattinsa takia nähnyt karmeita, hoitamattomia, tulehtuneita,korvalehtiä. Pahin tapaus hänellä oli ollut, että korvalehti jouduttiin leikkaamaan kokonaan pois.Jo haluaa reikiä ihoonsa, niin ne on hoidettava hyvin.Mikään ei ole niin ällöttävää, kuin kielikoru sekä naama täynnä rautaa-tyypit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:49

Luin sen jutun jostain iltalehden nettisivuilta ja kaikki jotka sitä kommentoivat alle olivat sitä mieltä että tuo nainen on typerä, ja sitä varmasti onkin. No onneksi ei sentään keksinyt nenä - tai huulilävistystä, joku laki pitäisi tuohonkin saada.