Katsotko tänään/yleensä pesistä näin kesäiltoina?/miksei talviurheilujakin??

Aiotko katsoa esim. nyt alkavaa pesistä Kouvola - Vimpeli -peliä urheilukanavalta? Ja mitä veikkaat tulokseksi juoksujen suhteen (montako juoksua kumpikin tekee, tästä ei tosin tule veikkausvoittoa ainakaan rahallisesti) Kääk!, Seuraatko muuten pesistä, tms. urheilulajeja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 18:57

Enpä katso. En niin välitä urheiluohjelmista ja sen lisäksi kaiken helkkarin maailman kiireiden takia tulee telkkaria katsottua niin vähän, että taidan tuunata siitä akvaarion :-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 20:02

sama vaiva kuin tuikku67 .lla.
Ihan hyvä idea tuunata tekkarista akvaario, paitsi kun sattuu olemaan taulu-tv (täytyis varmaan sitten hankkia kampeloita ja pieniä lahnoja?)., taidankin tuuna siitä sivunäytön läppäriini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:27

En katso mitäänn urheilua.Lopetin silloin,kun suomalaiset kärysivät dobingista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 12:43

En katso melkein ikinä urheilua, paitsi silloin jos joku muu haluaa, liityn seuraan. Kerran kyllä, olikohan se sillon kun... suomi oli hyvillä pisteillä jäkiekossa? En oikein muista, mutta yleensä katselen jos Suomi on hyvillä pisteillä. En jaksa murehtia viikkoja ja satsata rahaa siihen että katselen kun toiset rehkivät. Mielummin urheilen itse ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 20:47

Ei tulisi mieleenikään

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 30.07.2008 - 21:45

Mielestäni telkkarista tulee aivan liikaa urheilupitoista pa.....! Inhoan urheilua! Makunsa kullakin, sanoi koira kun .....