Onko olemassa ohjelmaa, joka nauhoittaa ääntä ainoastaan tietokoneesta? (Ettei tule kohinoita tai omia puheita esimerkiks.) Jos on, niin mikä sellainen olisi?

Lisätty: 27.11.2009 - 11:25

Sitä meinaan, että jos koneesta lähtee ääniä (esim. videosta tai radiosta tai jostain nauhotuksesta)... siis kaikki muut koneesta lähtevät äänet paitsi kohinat tai muut "epätarkoituksenmukaiset" äänet. En aio tällä hetkellä tehdä mitään tiettyä, mutta kun voi joskus tarvita tommosta, jos ei pysty/osaa tallentaa ääntä muuten...

Avainsanat: tietokone ääni nauhoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 18:55

joka nauhoittaa ääntä ainoastaan tietokoneesta?
Tarkoitatko siis, että ei mikrofonin kautta ?
Kun tietokoneessa ei kovin ihmeellisiä ääniä ole, ellei niitä sinne tuoda "jostain ulkoa" vaikka CD:ltä, radio- tai TV -asemat.

Windows Media Player, sillä voi "Kopioida CD-levyltä" ja "Tallenntaa CD-levylle"
Kunpa tietäisin mitä oikein tahdot/aiot tehdä ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 21:02

Onhan niitä konsteja moniakin, CD:lle voi nauhoittaa tietokoneesta (ulkoinen CD-asema),
toinen hyvä ZIP-asema sillekin voi nauhoittaa, Dikiboksin kautta voi myös tallentaa,
normaali CD-kasetillekin voi tallentaan kun vetelet piuhoja oikeista paikoista,
tässä vai muutamia konsteja. Nauhoitukset vaativat pikkujippoilua mutta
kyllä onnistuu. Näin ainakin minun MAC:ini toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:19

Latasin just koneelleni VDownloaderin. Toimii minusta hyvin.