ITunesista.menin päivittämään ohjelmiston(9.0.2)ja sitä kautta kirjastosta hävisi tallennettua musiikkia yms.onko apuja Napsuista?

Avainsanat: itunesin päivitys poisti musiikkikirjastoni melkein kokonaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 21:32

Tai sitten laita iTunesin etsimeen jokun kappaleen nimi,
kyllä pitäisi löytyä jos on, voi ne hävitäkin, mutta sitä en vielä
tältä istumiselta usko.

Kysyjän kommentti

Kyllä ne tuhoutui,kaikki levyn kannet,mitkä olivat tulleet esiin tallennettaessa,kaikki veks poks!Löysin previous kansion,mutta sielläkin ilman kansia olivat äänitykset,merkeleellistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 14:35

mene käynnistä valikon musiikkitiedostot kohtaan ja sieltä itunes mee sieltä music ja kato onko ne sielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 16:47

Minä olen opetellut tämän läppärin käytön ,step to step , eli askel askeleelta. ja monet asiat ohittanut ilman maksua sekä omaas identiteettiä paljastamatta.