Oletko ollut sitkeä sissi "opiskeluissa"?Yleensä viimeistään tässä vaiheessa tulee stoppi;

Tarkoitan syksyllä alkamiasi kansalais-tai työviksen kursseja,Itse olen ollut aika sitkosti mukana,2Xviikossa ja joka kerta,kun on ollut mahdollisuus vaikka vain "kuunteluoppilaana"

Lisätty: 26.11.2009 - 13:38

Onneksi olkoon Maarit3,saanko kääntyä puoleesi ens kaudella,kun jatkuu luomuviljely,sillä sitähän se on,kun on kielletty väkilannoitteet ym.ravinteet,vain hevonpaskaa on lupa levittää pellolle/tontille.

Avainsanat: työvis ym.kurssien jatkaminen sitkeästi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 13:12

Minä olen työni ohella opiskellut esim. täysipäiväisesti aikuisopiskelijana , sama oli oppilaitos 16v tyttäreni ja minun opetukseni, samaan aikaan Tuorlan Maaseutuoppilaitos opiskelimme puutarhan hoitoon ym. minulla oli oma tietous sekä lisänä tyttäreni , minä olen yö työni ja opiskelun päiväpituuden mukaan elänyt elämäni . Vaikein kysymys, oli vastata oma voimakkuus, ja jos ei tiedä ,mikä on heikkous. en kyentynyt erottamaan niitä. olen siitä huolimatta lanttuun ohjattuna ymmärtänyt opettajien ja viisaampien sanat. Sain todistuksen suoritetusta kurssista ja voin itseäni kutsua esim. Luomuviljely neuvojaksi.

Lisätty: 26.11.2009 - 14:53

Minä olen muutamaa henkilöä neuvonut luomuviljelyssä täällä napsussa sekä jotka ovat omasta halusta poistuneet tältä sivustolta, minä olen enää vain vähän tietoisuutta ammentava lähde.

Kysyjän kommentti

Onnea sulle opiskeluissa ja itselle sitkeyttä ens vuodeksikin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 16:37

Mulle tuli pieni stoppi sen jälkeen, kun valmistuin lähihoitajaksi näin vanhalla iällä. Juuri nyt en halua käydä muuta kuin tätä elämänkoulua....vaikkakin työnantaja ehdotteli jatkamaan tuonne sosiaalipuolelle. Millekään kurssille en ole voinut osallistua koska olen aina ollut enemmän tai vähemmän vuorotyöläinen. Siispä miun pitää vaan opiskella tätä elämisen taitolajia. "Kotiläksynä" on nytkin sietämisen olematon keveys....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 16:43

Sitkeä sissi aikanaan kyllä - nyt voi jo ottaa vähän rennommin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 20:52

no tälle syksylle olin ottanut ohjelmaan vaan yhden kuvankäsittelykurssin, se oli sellainen intensiivikurssi joka jo hoideltiin jo loppuun asti (en lintsannut tuntiakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 00:06

Olisi pakko olla sitkeä sissi, vaikka olo on kuin lapamadolla.