Kuuluuko talvivaatevarastoosi laamapaita tai raappahousut?

Avainsanat: laamapaita raappahousut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 12:39

Voi kun tuli lapsuus mieleen tuosta kyssäristä. Ei ole itselläni, mutta töissä näen ja puenkin mummukoille laamapaitoja. Ainakin täällä pienissä maalaiskaupoissa on myytävänä.

Kysyjän kommentti

Kiitos, voi - voisit lähettää minullekin yhden parin. Maailman parhaat ja lämpöisimmät alusasusteet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 12:34

Ei kuulu kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 12:37

Voi,mistä sais kunnon laamapaidan,käytin mun mummovainaan laamapaidan risaseksi asti,mutta nykyään uudet kuidut korvanneet ulkoilualusvaatteet.Kaikista mieluiten pitkät kalsarit ulko-tai farkkujen alle.Mummon laamapaita oli muuten niin pitkä,et ulottui polviin asti,ei nyt varsinaisesti mikään sexyasu,mutta mukava ja lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:03

Ei kuulu enään laamapaitaa..eikä raapahousuja...niitä kyllä oli ennenvanhaan...Nyt on nykyää pitkishousut...ja sopiva pitkähinainen aluspaita...ulkolu-asun alla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:32

Siellä Lidlissä myydään angora tuotteita joka nivelil ja aika edullisesti jos vertaa hintaa Instrumentarium . Ihminen joka paleltuu hän käyttää niitä tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:39

Ei kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:50

Ei kuulu, vois olla kylmillä ilmoilla kyllä hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 18:08

eipä ole sitten lapsuusaikojen kuulunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 10:16

Ei kyllä kuulu kumpikaan.Minä en talvella muutenkaan aluspaitaa käytä,pärjään ilman sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:17

Ei kuulu!