Raskaanako?

Eli nyt perjantaina on sitten menkat 4 viikkoa jo myöhässä, joskus on ennenkin ollut tosin menkat myöhässä mutta maksimi on ollut kaksi viikkoa.
Ei koskaan näin pitkään.
Ihmeellistä tapahtunut jotka sitten tutkin netistä ja osoittautuivat raskausoireiksi.
ensin oli ,oudon tuntuista iltapahoinvointia, kuvotukseksi voisin ehkä kuvailla paremmin,sitten siirtyi aamukuvotukseenkin.yhtäkkiä saattiu tulla oksennusreaktio, etenkin eri hajuista mitkä eivät ole kaikki ennen olleet mielestäni olleet pahoja hajuja.Jatkuva väsymys,nyt on alkanut tulemaan "metallin/raudan" makua suuhun, viime viikkoina ollut pissahätä koko ajan. En juuri koskaan öisin herännyt pissahätään mutta nyt jo käynyt niinkin, ja päivällä saa ravata koko ajan.nälkäisyyttä.
Noh, 2 viikkoa menkkojen poisjäännistä tein sitten apteekin oman raskaustestin, näytti negatiivista, jotkut ovat ouhuneet jostain haamutuloksistakin, itse heitin roskiin kyllä testin 10 minuutin jälkeen koska ohjeessa luki. Mutta negatiivista tosiaan näytti joten olisi kiva tietää mitä mieltä täällä ollaan ja onko jollain näyttänyt testi negatiivista noinkin pitkän ajan jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa?
tänään tein sitten vielä toisen testin ja negatiivista näytti edelleenkin, "raskausoireita" vieläkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 05:55

Oireesi voivat aiheutua mistä tahansa. Kannattaa käydä lääkärissä ja varmistaa asia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 05:37

Eiköhän asia paremmin selviäisi jos ajan tilaisit gynekologilta, ja näin leikkimielisesti ajatellen kyllä joku napsun " pojista " voisi vaikka tulla asiaa tutkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 10:08

Sinulla voi olla vaikka hormooni häiriö tai joku muu .mutta kannattaa käydä lääkärilllä juttelemassa asiasta.Eikä jäädä yksin pohtimaan et mikä vois olla.Parempi on saada selvyys sinun vaivaan.Ja varmaan itse sen ymmärrät mitä tarkoitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 10:28

Ei Napsun poikien sua tarvi tutkia,kipin kapin terveyskeskukseen tai lääkäriin,ei kannata viivytellä,oli vaiva mikä tahansa.Loppuu pähkäily siihen.Hopi hopi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 11:10

Jos on syytä olettaa että kahdenkeskinen hetkesi kumppanisi kanssa on alkusyy oireisiisi, niin mene ihmeessä lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 13:25

Koska et ole ihan varma, niin en vielä onnittele sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:39

no ookkos pannu ilman kortsua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:53

Kyllä sitä sattuu nuorena ja vielä vanhempanakin, että kuukautiset jäävät välistä tai ovat todella myöhässä. Stressi tai huonosti syöminen ainakin vaikuttavat. Olin itse kesällä kolme viikkoa myöhässä stressin vuoksi ja tein kyllä itsekin hermostuksissani raskaustestin, joka näytti negatiivista.

Mielestäni oireesi voisivat vastata raudan puutetta tai vaikkapa vikaa kilpirauhasissa. Mene lääkäriin joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 14:17

Mene lääkäriin.