Lahjaksi saadut viini- ym alkoholipitoiset lahjaksi saadut pullot ja putelit. Jääkö ne kaappiin vai tyhjeneekö pika pikaa?

Avainsanat: viinipullot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 23:37

Olen vuosieni varrella saanut lahjaksi (joulu jne.) lukuisia pulloja erilaisia viinejä. En ole viinien ystävä, joten ne ovat jääneet kaapin sisään odottamaan paranemista. Viime kesänä tyttäreni yritti vohkia niistä osan mutta älysin tilanteen ja pelastin putelit. Kyselin tilannetta ja annoin sit viiskymppisen että saavat kemunsa finaaliin. Pari konjakkipulloa olen kyllä niistäkin lahjoista ryypännyt ihan vaan "arvostellekseni tuotteen laatua". No taishan siitäkin hommasta tulla joskus ihan väsymystila.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 22:18

Aina jotain jää mutta se vaihtelee...Tänäänkin innostuttiin ja vajeni suht reippaasti,mutta naapurien vika kun tulivat janoisina kylään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 22:46

Kaappiin jäävät, koska juon vain olutta. Toisin sanoen, en saa sellaisia lahjaksi, kun kaikki tietää etten joisi niitä kumminkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 23:08

Ei ole minun kaapissa yön vanhaa viinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 01:10

Me ollaan saatu kerran pullo jotain halpaa shampanjaa tuparilahjaksi. Joimme siitä lasilliset vuosipäivänä ja loppu meni viemäriin.
Nykyisellään kumpikaan ei käytä alkoholia tippaakaan, joten lahjan tuoja saisi viedä pullon mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:14

En käytä alkoholia, mutta viime joulun jälkeen tuskin annan sitä lahjaksikaan. Ostin näet pojalleni Alkosta punaviiniglögiä joululahjaksi; hän kun tykkää glögistä. En vaan tiennyt, että se glögi mistä hän pitää on alkoholitonta. Juottivat mokomat koko pullon miniän tyttökaverille, joka ei sitten meinannut enää pysyä pystyssä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 10:10

No ei niitä tule ainakaan pika pikaa juotua meillä.Eli kestää kyllä jonkun aikaa ennenkuin se tulee loppuun juotua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:02

toiset huilaa pitkäänkin siellä kaapissa, toiset sitten tuskin sinne pääsevätkään

(tosin mulla kyllä on sellainen kaappi, että jos sen juomalla tyhjentäisin itseäni tappamatta, niin aikaa hurahtaisi helposti parisen vuotta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:30

Kaappiin menevät, ja ajan myötä tyhjenevät.