Mikä on parasta, joka sinulle on tapahtunut kesälomalla?

(parempi kategoria olisi ollut loma, mutta otin nyt tämän ;))

Avainsanat: loma kesäloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 16:41

Tarkoitatko ikinä vai tänä kesänä?

Ikinä oli se, kun matkustin ulkomaille ystäväni luokse viikoksi. Se oli ihanin kesäkokemus, mikä minulla on ollut.

ja yleensä ottaenkin, mutta myös tänä kesänä, kun sukulaiset tulevat vierailemaan ja vietämme aikaa yhdessä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 17:01

Sain työnnettyä viisasten tikarin toisen salaisuuksien kammioon.
Käytiin kiertelemässä Suomea joka oli ihan jees kokemus, näin kaverin pitkän tauon jälkeen(10v)
ja nyt torstaine me lähretään Silja Euroopalle risteilylle. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 21:22

Lepo ja rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:29

Pääsin mukaan valtavan isoon projektiin,johon olin hakenut yli kaksi vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 18:11

Parasta kesälomallani, että on ollut vain rauhoittua ja nauttia kauniista luonnostamme sekä tallentaa sitä sielun syövereihin, jotta voi sieltä varastosta ottaa sitten talvella ja muistella tätä kaikkea!
Onneksi vielä elokuussa on viikko lomaa ja silloin jälleen kutsun ystäviäni ja vanhoja työkavereita mökille ja vietämme ihanan rattoisat rapukekkerit yhdessä nauttien toistemme seurasta, haitarimusiikista, hyvästä ruuasta ja juomasta, kertoen samalla kaikki kuluneen vuoden kuulumiset. Perinteisiin kuuluu tietenkin kylän baarissa käyminen kävellen, jolloin voipi katsastaa koko ihanaa maalaismaisemaa. Enempää ei tarvita, siinäpä kenen tahansa tankki täyttyy ja taas jaksetaan... mukavaa ja nautinnollista kesää kaikille Napsun väelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 20:48

yhdessäolo perheen kanssa