Saatko heti unenpäästä kiinni vai pyöritkö pitkään sängyssä heräillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 21:47

Pyörin, pyörin ja vielä kerran pyörin. Johtuu ihan siitä, että vuorokaudet ovat kääntyneet päälaelleen kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 21:47

Se on paljon kiinni elämän tilanteesta ja päivänkin tapahtumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.11.2009 - 01:53

aika nopsaan saan yleensä unen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 10:52

Menen vasta sitten nukkumaan kun olen niin väsynyt että varmasti nukahdan heti kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 11:40

riippuu päivästä.. joskus on silleen että väsyttää ihan hirveesti mut silti ei saa unta, ja se on tosi ärsyttävää.. joskus taas nukahdan heti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:19

Lähes aina, sillä päivät ovat täynnä tekemistä ulkoilua, pukemista, kauppaa, kävelyä jne.
Sanotaan että vartissa nukahdan kuutena päivänä viikossa, aikaisemmin laitoin radion ajastimeen 30min enkä ollut koskaan enää valveilla kun se sulkeutui, enää en jaksa illalla edes tuota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:53

mulla päivät tuppaa venymään sen mittaisiksi (ja hommaa täysi) että tuskin kerkiän päätäni tyynylle astella ennenkuin taju on mennyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 16:33

päässä vilisee ajatuksia jos toisiakin.. Yleensä haluan vältellä niitä, sillä ajattelen liikaa.. Joten luen jotain kirjaa niin pitkään että silmät painuvat kiinni ja unii tulee heti kun laitan maata.