Siunaatko itsesi iltaisin rukouksella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 22:13

Joskus nuorempana kyllä,
mutta enää en oikein tiedä kenelle sen osoittaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 21:46

En menisi kehumaan. Mutta poikkeustapauksiakin on kohdalleni sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:57

Joskus muutama vuosi sitten kun vaikeuksissani "hurahdin"mutta se meni ohitse vaik"ei helppoa ole tänäänkään.Ei se pahaakaan tee mutta jäänyt pois vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 22:05

Usein niin teen ja samalla lähimmäisiänikin muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 01:12

En ole uskovainen enkä rukoile kuin joulukirkossa. Mulla oli aika rankka nuoruus ja silloin tapasin tehdä rukouksen tapaisen iltaisin. Lähetin läheisilleni hyvän yön toivotukset ja halaukset sekä toiveen, että muistavat minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:18

En ole tullut ajatelleeksi. Joka päivä kyllä muistan perheen ja läheisten puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 08:41

Tavallaan ja nyt teen sen hiljaa, itsekseni. Koska siitä on pilkattu minua. Se on ollut vuosikymmenien tapa rauhoittua uneen. Kiitän kuluneesta päivästä ja siunaan myös läheiseni. En tiedä onko se edes rukous ja kuuleeko kukaan, mutta se on lapsuudessa opittu tapa joka näköjään säilyy läpi elämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 10:52

Uskoni yläkertaan on horjunut ja sen vuoksi en enää siunaile enkä anele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 11:40

en