Hei , "Napsuyt", haluaako kukaan kiinostua 63v eläkeläisestä, yksinäisestä, erakosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 20:26

Jos todella haluat tutustua napsulaisiin tällä keskustelupalstalla,kannattaisi käydä rekisteröitymässä ja kertoa samalla jotain muuta itsestäsi,kuten huomaat emme välitä kovasti vastailla anonyymi-kysymyksiin(puhun vain omasta puolesta).
Ohjeet löytyvät etusivulta-rekisteröidy-jne.,tervetuloa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 20:28

Miten niin kiinnostua. Eihän tämä ole mikään seuranhakupalsta. Olet tainnut ymmärtää tämän foorumin periaatteen ihan väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 20:57

Ei todellakaan ole mikään seuranhakupalsta...sitä voi etsiä muualta..Tämä on mukava mielipteitten-vaihto palsta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:09

"Napsuyt?" Ei minun sanakirjastani löydy kyseistä sanaa. Voisitko hiukan täsmentää kysymystäsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:31

Kokeile "suomi24" palstaa, sieltä voit hakea seuraa tms. joltain muulta vastaavalta. Täällä me haemme vain sanallista seuraa toisistamme. Jos siis sitä olet vailla niin tervetuloa joukkoon rekisteröitymällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:39

Oletko kenties joku ihmisvälittäjä. Olisiko kenties erakolla varaa kustantaa
minulle matka vaikka Espanjaan kuukaudeksi. Olen erittäin vaativainen
esim. ruuan ja viinin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 22:36

Ääh eihän sitä nyt noin vanhoista kukaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 10:46

Ei ikä ja sääty vaikuta tutustumiseen jos tämä ihminen on muuten "sovelias". Erakon pitää vain lähteä rohkeasti itselleen sopiviksi katsomiinsa paikkoihin missä tutustuu muihin ihmisiin.