Minkälaista musiikkia kuuntelet mieluiten?

Avainsanat: musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2008 - 18:30

Kuuntelen yleensä Pop-Rock aiheista musiikkia. Esimerkiksi nyt, Simple Plan- bändiä sekä Avril Lavigne- artistia. Muuten se menee ihan ristiin rastiin. Iskelmää en kuuntele, enkä myöskää heviä. Kotimaisia artisteja on ehkä Anna Abreu, ja bändinä Nightwish. Lordi ei ole mielimusaani, mutta sekin menee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 14:10

kuuntelen kotimaista iskelmämusiikkia mielellään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 17:14

Kotimaassa ei ole mitään muuta hyvää, kun klamydia, sonata arctica ja nightwish.

Kuuntelen musiikkia eniten lenkillä ja lähinnä trancea tulee kuuneltua; kun se on senverta kannustavaa ja mukaansa tempaisevaa.
Scooter on ainakin yksi bändi mitä kuuntelen, onhan niitä muitakin toki muttei ne tule juuri nyt mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 19:02

Kotimainen pop ja rokettirolli ovat mun makuun. Bändeistä esim. (klassikko) Kolmas Nainen, Poets of the Fall, Sunrise Avenue, Eppu Normaali (vanha tuotanto), Popeda, Jani Wickholm ja niin pois päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 21:23

yleensä rytmimusiikki ja jatsi joskus kuuntelen hengellistäki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:29

Kotimaista iskelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 20:49

Klassista: Bach, Beethoven

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2008 - 10:42

The Beatlesia, etenkin Paul McCartneytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 16:36

Kelpaa meilkein mikä tahansa. Mieluiten kotimaista, mutta kyllä ulkomaalainenkin kelpaa.