Miksi tarvitsee kysyä anonyymisti?

Avainsanat: hipsu ja tipsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 19:24

sitä tosiaan pitää ihmetellä, itse en ainakaan keksi yhtään syytä tehdä niin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 19:40

Olen päättänyt: En enää vastaile anonyymikysymyksiin jollei aihe ole todella "läheltä liippaava" Jos ihminen ei voi seistä edes nimimerkkinsä edessä, on hän mielestäni kyvytön muuhunkin yhteiskunnalisseen toimintaan. Jokainen arvioikoon anonyymit kuten haluavat. Tämä on ainoastaan minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 19:42

Heillä ei ole pokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 19:49

En sitä ymmärrä, mutta en ymmärrä kaikkea muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 20:06

Varmaan siksi jos on vain "satunnainen vierailija" eikä halua kirjautua Napsuun oikeasti.
Kyllä minäkin olen joskus kysynyt jossakin saitilla jotain ja kävijäjälki siis nimeksi on tullut useasti "vieras".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2009 - 20:17

Heillä jotka sitä tekevät ei ole tarvetta tänne kirjautua tai sitten heissä saattaa olla vakkareita jotka eivät halua kysyä omalla profiilillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 20:36

En oikein jaksa uskoa tuohonkaan teoriaan Ida;mutta en ymmärrä anonyymien maailmaa,jotenkin tulee semmonen tirkistelijä-fiilis niistä.
Sitten on toinen lukunsa nämä koulutehtävien ratkaisujen kyselijät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:31

Joskus voi olla tosi kipeä kysymys eikä halua sitä nimimerkkinsä profiiliin yhdistettäväksi. Ymmärrän anonyymejä kysyjiä jos kysymykset ovat kuitenkin asiallisia, mutta ehkä hieman vaikeita asioita kysyjälle itselleen. Olen varmaankin tehnyt yhden kysymyksen anonyyminä ja sain ihan mukavia, auttavia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 22:06

Kysymys johon olen tömännyt ennekin, mikäli ei kestä napsussa päivänvaloa voitaneen hoitaa muualla kuin täällä anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 22:09

En tiedä mutta minä en ole koskaan ollut anonyymi,paitsi kun kävin Armottomisssa alkoholisteissa mutta paranin ja nyt en käy.Googleta Tero Glad niin näet minut ja syytä ei piilotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.11.2009 - 01:56

jos aihe on arka eikä itse omalla nimellä kehtaa/uskalla kysyä, itse olen yhden kerran kysynyt täällä anonyyminä ihan vain koska asia oli toidella arkaluontoinen minulle. Pahoittelen jos olen aiheuttanut joillekkin närää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:28

No, varmaankin siksi, ettei halua omalla nimellään kysyä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 10:13

No jotku näyttävät olevan sellaisia että haluavat kysyä salaisesti asiansa.Eli eivä rohkene laittaa mitään profiilliin.No kyllä tämä minustakin monesti aika oudolta on tuntunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:05

Sitä minäkin ihmittelen...että eo ole rohkeutta laittaa nimimerkkiä....ja pitää saada tietoa jostakin asiasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 21:57

Ainakin tuolla yhdellä siksi että voi haukkua muiden kysymyksiä ja vastauksia ilman omaa nimimerkkiä. Luulee olevansa ovela mutta kyllä sen kirjoitustyylistä tietää kuka on kyseessä.
Varmaan suomen ainoa palsta jossa vaaditaan rekisteröinti mutta ei ole pakko käyttää omaa nimimerkkiä.