Pelikonsoli hankinta

Oon 15 vuotias poika ja aion ostaa jonkun seuraavista itselleni: Wii, Xbox 360, Playstation 3, mikä kannattaa ostaa? Pidän kaikenlaisista peleistä, Varsinkin gta peleistä.

Avainsanat: ps3 xbox 360 wii

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 19:05

Jasso. 45-vuotiaalle lääkäri suositteli tuota Wiitä, tuttavani poika skruidaa Xbox360 kans austraaliaisen kaverin kans englanniksi, Pleikkarista en tällä hetkellä tiedä mitään.... Kannattaa kysästä mitä ikäisesi kaverit koulussa tai harrastuspiirissä pitävät hyvänä. Harrastuspiirit=kaverisi , luokkakaverit, saman lajin harrastajat ym.

Miksi kysyt asiaa anonyymina???? Ole oma ittesi niin asiat helpottuvat, eikös niin???? Keep smiling, as we do just now!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 03:33

Riippuu mitkä pelit kiinnostavat. Meidän 15-vuotiaalla on xbox360, mutta valitti kun joutuu ostelemaan jotain kultajäsenyyksiä. Jos haluat pelata verkossa niin luulisin, että kaikilla onnistuu.

Suosittelisin, että mietit mitkä ovat omat tarpeesi, teet hintavertailun ja tsekkaat minkälaisia pelejä on tarjolla. Kun teet ostopäätöksen, tingi siihen mukaan hyvä peli alennuksella. Ota aikuinen mukaan ostotapahtumaan niin ei ainakaan myyjä pysty kieroilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 16:08

Kyllä se Pleikkari3 on paras näin kun itsekin aika nuori olen. uudet pelit tulee sille ja yleensä kaikki on hyviä kuten uncharted2: amond thieves tai vaikka Modern Warfare2.

Lisätty: 20.01.2010 - 16:09

Mutta toisaalta left 4 deadit on kyllä xbox 360........

HMMMMM............

Lähteet:
Kaverin kämppä