Hei!, onks täällä mönkkäri manneja

Avainsanat: mönkijä= 4-pyörä kulkine.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 19:15

juppimopoks sanovat pojat mönkkäreitä
mannet löytyy Malmilta

tuskinpa joutavat paljoa täällä käväistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 18:28

Mitäs ne on???? Manneja on tai ei oo. Moni ei oo kertonu heimoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 18:48

En sillä mitään tekisi, joten ei oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:56

Mie en ainakaan oo Mönkkäri-manne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 19:00

Manne on manne,vaikka kananmunassa kastelis,korppujauhos kierittelis,voissa paistais ja kermassa keittäis,mutta mönkijä on jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:39

Meillä on mönkijä mökillä ja veimme sen toiselle mökille talvisäilöön autotalliin. Vaan sinneppä menikin sitten sukulainen käymään yksikseen autotallista tavaroita hakemaan ja aikamoinen hälytyspiippaus alkoi mönkijästä soimaan. Pelästy pahanlaisesti, mutta sai sen sitten loppumaan. Emme kuitenkaan manneihin lukeudu. Poikaset sillä ajelee ja keväällä jäällä päristelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 14:02

Jaa-a. Mitähän virkaa sillä on tavalliselle taatelin tallaajalle? Ei mitään. Turhake, mielestäni.Mutta leluja pitää olla, ja isoja.
Pohjoisessa mönkijä on hyödyllinen kulkupeli.