Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa tietokoneella?

Avainsanat: tietokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 14:14

Olen varmaan liikaa tietokoneella, mutta lohduttavaa on se, että jos olen mökillä, missä ei ole tietokonetta, niin minulla ei ainakaan vielä ole vieroitusoireita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 17:06

Työni puolesta jo olen tietsikalla (koko päivän) + sit tää Napsu (Napsuun päivästä riippuen 15min - 2h), joskus joutuu jotain etsiskeleen vastauksii hiki hatus niin .... hmm... kaikenmoisiin kysymyksiin...
Muutakin elämää on, enkä ole riippuvainen tästä konehesta, vaikka onhan tää kiva aivojen virkistäjä! Kaiken maailman pelejä sun muuta en pelaa, paitsi tietty Veikkauksen pelit, niin maailma pelastuu kune en lähe autolla ainakaan ärrälle viemään pelejä ... hehehh....

Lisätty: 29.07.2008 - 17:55

Alla olevalle Seppille vaan tiedoks, että olen nainen, joten musta ei suurmiestä voi kyllä tulla, ehkä suurnainen sit joskus (ko)..? kiva/hauska kommentti sinänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 17:12

Voikun kaikki olisi Jonin kaltaisia suurmiehiä niin otsonikerroksen oheneminen jäisi historiaan. ^^

Olen varmaan liikaa tietokoneella, mutta niin kauan kun jaksan lähteä treeneihin/lenkille tästä tietsikkatuolista ja halajan naisia luonossa enkä .jpg muodossa en ole datauksestani huolissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 21:25

no en ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 23:30

Liikaa tarkoittaisi varmaan sitä, että että jotain muuta (tähdellisempää) jäisi tekemättä, terveys kärsisi, sosiaalinen elämä näivettyisi, syntyisi jotenkin tietsika riippuvuus tms.

Moisia oireita en ole havainnut, ei oo hiiri kasvanut kiinni kämmeneen eikä ole yhtään vaikeaa irrottautua näppiksestä, eli en usko viettäväni liikaa aikaa näissä puuhissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:30

Työni puolesta olen netissä 8-10 tuntia joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 20:50

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2008 - 13:57

olen 2-3 tuntia ja iltasella vähän enemmän koska oon kova pelaamaan sims pelejä 2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:13

Olen vuosia työskennellyt it-alalla tuolloin vietin 10-14 tuntia toisinaan koneen ääressä
nykyisin viikolla noin 8 tuntia ja viikonloppuisin 10-12 tuntia
huomaat alkavasta niskakivusta jos liikaa koneen ääressä..