Mitä lemmikkejä teiltä löytyy??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 15:40

tällä hetkellä meillä asustaa ainoastaan yksi lemmikki, se on harvakarvainen, vajaahampainen laiskiainen ..... niin väittävät

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 14:07

Minulla on 2 tyttökissaa, Peppi ja Peikko, ja joskus on näkynyt villakoiria sänkyni alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 14:07

Meillä on kollikissa ja punakorvakilpikonna unohtamatta pölypukkeja,joita en ole pystynyt laskemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 14:32

Tällähetkellä ei mitään,mutta onhan noita matkanvattella ollut kissoja,maakilpikonna,gerbiilelä,kultahamsteri,marsuja,viimeeksi vanha musta kissa Prskatti. Nyt tytöillä on 6 chihuahua koiraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:01

Teiltä löytyy, valitettavasti, monenlaisia yliajettuja lemmikkejä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:09

tällähetkellä sekarotunen koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 15:26

Minun lisäkseni täällä asuu Otto-tyttö. On punaraitatiikerikissa. Hellyyttä kaipaava, mutta vähän tohelo. Putoilee välillä milloin mistäkin, kun mennä tohottaa niin kiireisenä, eikä katso mihin astuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2009 - 15:29

Edelleenkin vain ja ainoastaan yksi kappale koirapoikia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:37

Ei ole enää kuin tuo puna-ruskea kollikissa. Hyvä, että on edes yksi eläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:47

Tällä hetkellä ei mitään. Kaksi kissaa ja hamsteri nukkuvat mökillä pensaan alla ikiuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 17:38

Minä olen Vilma ja asustelen ainoana lemmikkinä tässä huushollissa....miauu ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:18

Koira ja kissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:29

Akvaariokaloja lukematon määrä ja mini-hamsteri joka mahtuisi vaikka tulitikkuaskissa asustamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:43

Ainaskin villakoiria, hämykkejä ja vikkeliä. Joskus myös kaverin koiruus. Satiaiset ja torakat ovat kuulema hävinneet aikojen saatossa. Mirritkin ovat olleet poissa. Tämä lajien monivähäisyys johtuu asukkaan tympeästä ja luotaankarkoittavasta luonteesta!!!!! Lähes kolhoosiasunnolta kuulostavaa. Davai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 19:05

Lääkäri kehotti luopumaan vuos sitten pupu-jussista ja" kielsi"enää ottamasta karvaisia lemmikkejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 19:20

Minulla on kaksi aika vanhaa narttu kissaa. ^^ Äitini joutuu hoitamaan kyllä niitä, kun asuntooni ei saa ottaa niitä. *Snif*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 20:08

Kaksi ihanaa "mursua" ja ihan uusi suloinen koiranpentu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:17

Ei ole omia lemmekkejä..mutta tyttären koira paljon hoidossa..että sellainen laina-lemmikki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 01:31

Kaksi suomenlapinkoiraurosta sekä sekarotuinen tyttöissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:40

Omassa kodissa on kaksi kääpiökania, tyttö ja poika. Lisäksi olen lähes adoptoinut (tai me olemme adoptoineet toisemme) vuokraemännän koiruuden. <3

Näköjään myös pari hämähäkkiä pyörii nurkissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 10:03

Meillä ainoat kotieläimet ovat villakoiria, henki niissä ei kylläkään pihise ja perjantaisin siivooja tappaa ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:04

Meillä on 1 saksanpaimen koira ja 1 maatiaiskissa joka sai 25 päivä 2 pientä poikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 21:48

Sukulaisilta kissoja useitakin mutta nykyiseen asuntoon ei voi ottaa ainakaan sellaista joka vaatii tilaa ja ulkoilua. Omakotitalossa jos asuisin niin olisi ainakin koira, nyt ei ole mitään, ei edes noita "vanhat vitsit" eläimiä.