Ei tullut Suomeemme eläkekattoa,johtajaporras "saa sopia"itse eläkkeensä... verotus kuulemma hoitaa "tasaamisen"

www.taloussanomat.fi/tyo-ja-...924443/139
Tavispulliaisten keskieläke on nyt 1170,€ kk miinus tietty verot

Avainsanat: ei eläkekattoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 15:44

kysymykseen eläkkeensä suuruudesta eräs valtakunnan ex-julkkis kuulemma vastasi :

eihän se liian suuri ole, mutta onneksi senverran että naapurien käy kateeks

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 14:09

Olen just se taviseläkeläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:46

Että pistää vihaksi! Toisilla ei ole mitään ja toiset vain rikastuu. Pitäisi joku tolkku olla tuossakin.

Tosin tämä ei tainnut olla kysymys. Enkä minäkään tainnut vastata. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 09:37

Eikö ole demokraattista että eläke on suhteessa ansioihin, niinhän se on kaikilla ollut tähänkin saakka? Joitain muita etuisuuksia pois työelämässäolon aikana sensijaan olisi syytä ottaa, ja eläke ansiotulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 21:44

Ymmärrän kyllä niitä jotka vaativat jonkinlaista kattoa mutta mikä se sitten oikein olisi? Pikemminkin eläkkeen alarajaa tulisi nostaa että edes siinä vaiheessa kun on päässyt eläkkeelle ei tarvitsisi joka päivä laskea senttejä ja pääsisi vaikka nyt sitten parin vuoden välein kunnon reissuun ja juu, ihan ulkomaille asti.