Mitä puuhailet tänään ja onko kivat fiilikset?

Tänään otan hyvin rauhallisesti,olen selvinnyt viimeöisestä kovasta päänsärystä,nyt on sellainen olo,et elänkö olenkaan,kun ei koske mihinkään.

Avainsanat: päänsärky kamala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 13:15

Ihan rauhallista kauppa keikkaa teen ja sitten rannalle!
Ei ole kiva paansarky, mutta kaikkeen on olemassa apua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 13:29

Päänsärky ja oikea migreeni on kamalaa. Tämä päivä menee töissä eikä ole mitään valittamista. Harvinaisen hyvin kaikki sujuu harmaasta, sateisesta kelistä huolimatta. Toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 13:54

Siivoilen ja pesen pyykkiä muutaman koneellisen.Sitte lenkille ja illalla tv:tä katselen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 14:10

Tulin juuri kotiin , olin vanhan äitini kanssa 4,5 tuntia shoppailemassa ja leivos kahvilla, nyt ihastelen uusia vaatteitani ja pelaan pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:54

kävinpä Porvoossa kääntymässä, niitä muka töitä, ja nyt pääsin vapaalle harvinaisen varhain iltapäivällä

jotain nuotteja pitäis vielä kirjoitella huomisiin taistoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 17:41

Mukavaa, että olet päässyt eroon päänsärystäsi. Vapaapäivän kunniaksi olen pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa ja pessyt myös ikkunat sekä vaihtanut verhoja. Sellaista kaikkea kotiin liittyvää jonka ainakin itse huomaa. Pieni muutos on välillä paikallaan. Tuikut palavat lyhdyissään ja nyt vaan huilailen sekä napsuilen. Ai niin ne kysymäsi fiilikset. Hyvin surullinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 19:24

Ihan hyvät fiilikset on olleet tänään. ^^

Käytiin äidin kanssa ostelemassa joululahjoja ja muutenkin vaan sapuskaa. xD Käytiin äidin lapsuudenkodissa haaveilemassa jah illalla kävin pitkällä kävelyllä ystäväni kanssa. <3 Ostin nuudeleita kun tulin kotia. ;) Tämän illan dataan ja ajattelin kirjoitella päiväkirjaankin!

Hauskaa iltaa! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 20:15

Tamiflu kuuri alkoi tänään vaikka luulin että se possulenssu ei minuun pure koska se jylläsi perheessämme jo syyskuussa.

Lääkäri sanoi että se voi kuitenkin tulla ihan eri aikaan jokaiselle perheen jäsenelle - että silleesti.

Nukuin monta tuntia päivällä ja ah sitä autuutta kun särkylääke ja ilmeisesti tuo ihmeaine Tamiflu alkaa auttamaan - ihan outo olo kun ei koske mihinkääm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:47

Samat oli fiilikset eilen ja toissapäivänä.. Pikaista paranemista sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 09:33

En puuhaile mitään paitsi illalla kotona järjestelen kaappeja ja vaatehuonetta.